בין שמירה לשמירה אתה לוקח נשימה
בין נשימה לנשימה אתה חוטף תנומה קלה
ובין תנומה לתנומה אתה חולם חלום
ובין חלום וחלום אתה שוב שומר
ובין שמירה ושמירה מופיע לך דה ז'ה וו מאותו חלום, שכבר הספקת לשכוח ;).
[ליצירה]
והנה עוד אדם מישראל שאוהב יותר ערבים מישראלים.... וזה לא פרימיטיבי ומטורף??
ואם טעות בידי ופגעתי בך (אם התכוונת למשהו אחר שמואל) אז סליחה, אבל ככה זה נשמע.
אולי תרד אל העם להסביר את עצמך??
[ליצירה]
תגיבו בבקשה אם יש לכם דעה על זה
אתם יכולים להגיב....אתם יודעים...להגיד אם זה קטע טוב..פחות טוב...גרוע....תגידו בבקשה כמה מילים, אני רוצה לדעת מה חושבים על זה.
בתודה, דנדן.
[ליצירה]
דווקא לי היה נראה כאילו הקוף שבכלוב הוא המיוחד מכולם... את השורה האחרונה הבנתי-כולם קופים (שיכלית) והוא המלך של מה?
שיר נחמד, רק תתני עוד כמה רמזים על כוונת המטבעות לדעתי.
:)
[ליצירה]
[ליצירה]
הכותב איפושהו מזכיר את זה שיגיע שלום? שערפת הוא טוב?
מה שהוא אומר זה שיבוא יום, יהיו שתי בירות- דהיינו שתי מדינות לשני עמים וגם כשזה יהיה כך עדיין העמים יאבקו, והמאבק יסתיים רק בניצחון של אחד העמים.
הכוונה היא בדיוק ההפך משלום.... בסכ"ה מי שיותר רוצה את זה שיהיו כאן שתי מדינות לשני עמים אלו השמאלנים שביננו, אלה שמאמינים גם בשלום, והשיר אומר שגם כשלכאורה יהיה שלום- כי יהיו 2 מדינות נפרדות, אז המאבק לא יפסק.
שיר טוב בהחלט.
[ליצירה]
אמיצה
יש לי שני דברים. 1. זה דבר אמיץ לעשות שינוי כזה כשכולם מסתכלים...וזה באמת מעצבן שמסתכלים עליך באינספור ביקורות....כל הכבוד לך שעשית מה שרצית!.
2. אם לא אהבת את זה אז אם תסכימי לומר...מה הניע אותך לעשות את זה?
תגובות