[ליצירה]
אהבתי!מאוד חמוד!
אהבתי את הרעיון- ניגון שיש לו גלגל חיים... :)
גמלי יש טענה דומה.... אבל בקשר ללימודים- אין שנה שזה לא עוזב אותך!... לפרטים תשאלו אותי...
[ליצירה]
שיר טוב!
ופסקה הדממה
והחזירה את היהודים על מקומם
בכל מקום עשויים לרדוף אותנו
ולכן זו לא סיבה לברוח מהארץ
אלא לדבוק בדרכה
ולהתגאות בעובדה שאנו יהודים
ולא ככל הגויים.
[ליצירה]
דווקא לי היה נראה כאילו הקוף שבכלוב הוא המיוחד מכולם... את השורה האחרונה הבנתי-כולם קופים (שיכלית) והוא המלך של מה?
שיר נחמד, רק תתני עוד כמה רמזים על כוונת המטבעות לדעתי.
:)
[ליצירה]
[ליצירה]
תתנו לי מקורות שבדיוק אתם מצאתם בהם את אותם משפטים שאני המצאתי ואז תבואו ותדברו בבקשה.
ככל הידוע לי- המשפטים האלו שמורים אצלי על דפים על השולחן שלי, ופירסמתי אותם בשני אתרים ובין מכרים, ולא יותר מיזה.
תאמינו או לא, זה מקורי!.
[ליצירה]
תגיבו בבקשה אם יש לכם דעה על זה
אתם יכולים להגיב....אתם יודעים...להגיד אם זה קטע טוב..פחות טוב...גרוע....תגידו בבקשה כמה מילים, אני רוצה לדעת מה חושבים על זה.
בתודה, דנדן.
[ליצירה]
אותי זה גם הצחיק....במיוחד המשפט האחרון -"סובלניים הגויים האלה....".
וטוב שסופסוף הגיע לכאן מישהו עם יצירות מעניינות ושמזכירות את הילדות!
ישר כוחך שגריר אנגליה באתר צורה ;).
[ליצירה]
שיר מאוד חמוד!
אחלה של כתיבה משעשעת!
ואחלה של רעיון!
:) =)
(וזה מזכיר לי את השיר נונסס שאני כתבתי...על כלב -שגם הוא מסכן מאיזה שהיא סיבה... אם זה מעניין אותך מה כתוב שם אז השם של היצירה הוא: "חטאו של כלב" )
[ליצירה]
אחלה בחלה של משפט
לאו דווקא במובן של עבר לדעתי...זה מאוד נכון שמי שמסתכל לאחור יכול לראות את המקדימה. כמו בהשתקפות....
בקיצור-אחלה של משפט!בכל המובנים..... :)
תגובות