לא תמיד. ממש לא. (ואני יודעת מנסיון)
או אולי כי אנחנו צנועות וחסוּדוֹת ולכן גם לנו לא עוצרים..
(רגע,אז למי כן עוצרים? אה,כן...טוב,לא חשוב..)
. למוֹחְשוֹבוׁ..
[ליצירה]
מה הקשר שוביניסטי? זה משפט שמציין את עובדות החיים. מה לעשות שיש אנשים שאוהבים לנסוע עם בחורה? (ולפעמים יותר מלנסוע...) אלו החיים.
משפט נכון.
[ליצירה]
[ליצירה]
לא תמיד. ממש לא. (ואני יודעת מנסיון)
או אולי כי אנחנו צנועות וחסוּדוֹת ולכן גם לנו לא עוצרים..
(רגע,אז למי כן עוצרים? אה,כן...טוב,לא חשוב..)
. למוֹחְשוֹבוׁ..
[ליצירה]
מוכרת ההרגשה.... זה מאוד מהנה לעמוד מול הקהל! לפעמים קצת נמאס מהתגובות של האנשים (אני ברחתי פעם על הכסאות במקום בשביל שבינהם) אבל.... אח"כ מתגעגעים לקהל הזה. אל תברחו! אל תחזרו מהר למאחורה!
בהחלט שיר, משפט יפה :).
וזה יותר מתאים לשיר מאשר למשפחט מאוחה, לדעתי.
סחטיין עלייך מתוקה! ד"ש ממני...
[ליצירה]
מסכימה עם המסר- שצריך להיות מאוחדים.
אבל -בואו נשב ונקשיב לצד השני, לדעתי זה פתרון לא יעיל.
כי מלכתחילה- הממשלה לא נשמעת כאילו היא מקשיבה לדעת העם... משאל עם היא לא מוכנה לעשות ואפילו לא מתייחסים בממשלה למשאלים פנימיים!.
לכן לדעתי נוצר המצב שכל אחד מוכיח את צדקתו.... גם ככה אין מי שיקשיב.
ככה שהלוואי ובאמת נצליח להתאחד ולא תיווצר "שנאת אחים" אבל אם נעשה הכל ב"דיבורים" לא יודעת אם זה יעבוד. (לא אמרתי אלימות- אלה לקום ולעשות).
[ליצירה]
תתנו לי מקורות שבדיוק אתם מצאתם בהם את אותם משפטים שאני המצאתי ואז תבואו ותדברו בבקשה.
ככל הידוע לי- המשפטים האלו שמורים אצלי על דפים על השולחן שלי, ופירסמתי אותם בשני אתרים ובין מכרים, ולא יותר מיזה.
תאמינו או לא, זה מקורי!.
[ליצירה]
אחלה בחלה של משפט
לאו דווקא במובן של עבר לדעתי...זה מאוד נכון שמי שמסתכל לאחור יכול לראות את המקדימה. כמו בהשתקפות....
בקיצור-אחלה של משפט!בכל המובנים..... :)
[ליצירה]
שיר טוב!
ופסקה הדממה
והחזירה את היהודים על מקומם
בכל מקום עשויים לרדוף אותנו
ולכן זו לא סיבה לברוח מהארץ
אלא לדבוק בדרכה
ולהתגאות בעובדה שאנו יהודים
ולא ככל הגויים.
[ליצירה]
והנה עוד אדם מישראל שאוהב יותר ערבים מישראלים.... וזה לא פרימיטיבי ומטורף??
ואם טעות בידי ופגעתי בך (אם התכוונת למשהו אחר שמואל) אז סליחה, אבל ככה זה נשמע.
אולי תרד אל העם להסביר את עצמך??
תגובות