[ליצירה]
מוזר שנפלתי בשיטוט החסר כיוון דוקא כאן. מדובר על "ממזר פרחים" שהיה כאן באתר? אני מבין שאתה מדבר על האירוע המצער שאיתו.
גם אני פתאם תהיתי על תמונה מאחד ממפגשי צורה, על פניו, על כך שהוא כבר לא פה.
וואלה, ואפילו מאיר פרידמן חזר. אהלן מאיר!
[ליצירה]
אני יודע מה גרם ליוצר לכתוב בלשון נקבה!!!
הנסיון למזוג בין הצד הנשי שבו
לבין הכאב על אהבת גבר אבודה
כל אלו באים בעיתוי מושלם ערב מצעד הגאווה
האתר צורה צריך להיות גאה!
על שיש בקרבו יוצרים כה אמיצים וכנים הנוגעים בנושא כלכך רגיש וטעון בצורה כה מעודנת
חזק ואמץ משה ללוביץ
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
כל המרחם על אכזרים סופו................
ילצערי אין אתה ראוי לשרת בצבא הגנה לישראל
החמלה שאתה מפגין פה אינה במקומה
הומניות זה דבר אחד אבל אתה מביע פה הזדהות עם אויב
מצב שבעיתות מלחמה יכול אפילו להיות מקוטלג כבגידה
בטח אתה נחלאווי;)
[ליצירה]
כיסוף וכישוף חביב אודה ולא אבוש נהנתי מהביקורת שלך
על אף שהיא מעידה עלייך שאת\ה ללא כל צל צילו של ספק יוצר בינוני שמנסה לדרך על גב יוצרים מנוסים ומיומנים כמוני על מנת לכבוש את דרכו לפסגה אינני מאשים אותך ואולי אפילו מעט מעריך או מרחם על הטקסט העילג שאתה מוציא מתחת לטלפיך ואותו אתה מנסה לעלות לסדר היום הציבורי על ידי פרפגאנדה זולה ומתלהמת המתרחשת על שכמם החסון של יוצרים גדולים(כמוני:)
נו מילא תהנה בכל מארג מזון ישנו האריה וישנו הצבוע
אז שיהיה לך שבוע מהמם צבוע מתוק שלי
אני :)