[ליצירה]
בנאדם...איזה ראש שרוט...וגאוני.
אני מתפאלת כל פעם מחדש מהגאונות שבשגעון (וההפך) ביצירות שלך. אתה כותב...נפלא.
מדוייק כל כך. היצירות שלך...צריך להביט עמוק עמוק לתוכן כדי להבין. וכמה שזה שווה את המאמץ.
ג-א-ו-נ-י!
אהבתי. ואהדתי.
נ.ב.
"ראש שרוט" - היה מחמאה.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
.
בדיוק השבוע חשבתי לעצמי "וואי, אם אני אמות,(חס וחלילה) מה יכתבו באתר? "אתר צורה מבכה את מותו של ממזר פרחים"? זה עלול להיות פאתטי קצת,לא? ושוב חס וחלילה. בשורות טובות, ונחמד לקפוץ לכאן מדי פעם.
[ליצירה]
אוף. אני לא מצליחה לזהות את הקטע וכך לנכס אותו לעצמי, אפילו שהייתי ממש שמחה שזה יהיה שלי.
וזה שאני לא היא, גורם לי לא לדעת באמת אם הקטע באמת שלה, או שהוא חלק מהיצירה החמודה הזו. אז עוד אוף.
[ליצירה]
גאוני.
אותה תחושה בכל פעם שאני קורא אותך, כאילו אתה מדבר באצבעותיך ממש כמו שפתיים. רק שתדע לך שיש אנשים שאצלם המילים צריכות להתגלגל כברת דרך מסויימת מהפה אל האצבעות ואז הם לא מבינים למה לא יצא להם בדיוק מה שרצו שיצא להם...
נ.ב.
התגעגעתי...
מאוד.
[ליצירה]
הי,זה טוב!
הרעיון מוכר לכל מי שמנסה ליצור משהו,אבל כתבת את זה בצורה כל כך טובה וזורמת.ממש נהניתי לקרוא.
ולעומת "פאבלו הצ'יליאני" היה את פלובר הצרפתי,שכל מילה שכתב זכתה אצלו לבדיקה שניה ושלישית,ותמיד מצא מה למחוק,ומה לנסח מחדש.ואני לא חושבת שזה גרע מהכתיבה שלו.להיפך.
[ליצירה]
[ליצירה]
אכן מטורף,
אבל יש כאן איזה כשל לוגי קטן: השסקים לעולם לא יצליחו להשתלט על העולם. מבט אחד מהמישמיש מיובש והלך עליו. אין, אין על המישמיש מיובש!!
[ליצירה]
יפה נורא כמו תמיד אבל בעיקר מאוד מטריד. כמו יתוש שמעקצץ לך בתוך החזה, תחושת קלסטראופוביה שאולי באה מחוסר האונים לברוח מעצמך. ועדיין, כתיבה כל כך מדויקת שזה כואב.
[ליצירה]
מדהים... כל כך אישי, במובן של אישי שלי פרטי שלא ברור מי בכלל העז לחדור אליו ולצטט ולשים תחת פה של מישהו אחר...
ובשביל סגירת המעגל-שוב, מדהים .