טוב, די יוחנן. מספיק. מה אתה רוצה שאני אעשה. ראית שבלמתי, לא?ראית או לא ראית? מה אתה שותק? לחצתי הכי חזק שאפשר על הברקס. עוד קצת וגם אתה היית שוכב שם לידו, חס וחלילה. יוחנן. נו, מה, אני הייתי אמורה לעשות לו אחר כך הנשמה מפה לפה? הוא היה כבר מת, יוחנן. במילא הוא היה מת מתישהוא, עכשיו זה פשוט בא גם לו בהפתעה. אל תבכה לי עכשיו. תראה, ניכנס לצער בעל חיים, ניקח משמה איזה חיה מכוערת עם כתמים חומים באותו גודל ונשים אותו בפינה ההיא ותראה שזה יהיה קופי אותו דבר. אתה מבין חמוד? זה סתם כלב רחוב. סתם. ועוד מטומטם שכזה.. מי חוצה ככה כביש תגיד לי? מה אתה בוכה? מוכן להסביר לי מה אתה בוכה? תהרוג אותי איך ביום הזיכרון היית יבש כמו חיתול ועכשיו אתה ממטיר עליי טרגיות מפגרת. נו, יוחנן, חמוד, אולי די? אתה רוצה משחק מחשב? זה שדיברת עליו שבוע שעבר כשמיהרתי? תראה שמחר כבר לא תזכור אף כלב. אתה יודע שככה זה בעולם של העיר, הרחוב נותן והרחוב לוקח. והרחוב לא זוכר, חמוד, בייחוד לא כלבי רחוב תועים. ותאמין לי שעדיף היה לו ככה. אתה מקשיב לי יוחנן? בטח שככה יותר טוב, לגמור ישר, בלי סבל. אם היינו פוגעים בו רק קצת הוא בטח היה מושך רגל כמה חודשים אבל בסוף, מה לעשות, היה מת. מבין? עכשיו עדיף. טוב, עכשיו די. יוחנן, אני מזהירה אותך, תמשיך ככה ולא תקבל משחק מחשב או כלום. בסדר, בכית, פרקת, הכל טוב ויפה, אבל אי אפשר למשוך את זה לנצח. בכלל, אם כבר אז אני זאת שאמורה כאן להסתער נפשית. אתה ישבת באוטו עם הראש בין הידיים ונתת לי לצאת החוצה לראות במה פגענו. ראית איך דבר כזה נראה פעם? ברור שלא. בטח אתה דואג מקילומטר להפנות את הראש הצידה או לדמיין שהדבר הזה שהרגע עברת הוא חוט כביסה מלוכלך ולא, חלילה, מעי גס שהתפזר לו. אתה רגיש מדי. מבין, אני לא יכולה להרשות לעצמי להיות ככה, אני כבר מבוגרת. גם אתה, אני יודעת, אבל אני גם מתנהגת בהתאם, להבדיל. תרים את הראש. לא התכוונתי להעליב אותך, אל תתבייש שאתה בוכה, אבל צריך לשים גבולות, כמו מה שאמרתי לך הרגע, על זה שאני פגעתי בו וגם הזזתי אותו במבט וביד, ותראה אותי ותראה אותך. אני הרגתי אותו ואתה חטפת את רגשות האשם. לפעמים אתה מפחיד אותי כשאתה ככה, יוחנן. אתה בן עשרים וארבע כבר, קולט? אתה כבר לא יכול לרקוד בגשם כי הוא בא או לבכות שעות על משהו שמת. זה כלב רחוב. סתם כלב רחוב! הוא מת ברגע שיצא לאוויר. ונמאס לי כבר להתנצל או לנחם או לדבר עם עצמי. תצא מזה או מהאוטו, אני רצינית. לא בעצם לא, לא יודעת. למה אתה ככה יוחנן. תדבר איתי. אם זה לא הכלב אז זה מה. מה קרה. בקשה יוחנן, די.