הדרך עצמה אינה חשוכה
כאשר יש מנורות בצדי הדרך
או אור חיצוני אחר.
(מעולם לא ראיתי דרך שהיא עצמה אינה חשוכה אלא מלאת אור. אם היה שביל שעשוי ממנורה אחת גדולה לא ניתן היה ללכת עליו ולראות אותו מפאת הכוויות ברגלים והסנוור בעיניים).
[ליצירה]
אבל
הדרך עצמה אינה חשוכה
כאשר יש מנורות בצדי הדרך
או אור חיצוני אחר.
(מעולם לא ראיתי דרך שהיא עצמה אינה חשוכה אלא מלאת אור. אם היה שביל שעשוי ממנורה אחת גדולה לא ניתן היה ללכת עליו ולראות אותו מפאת הכוויות ברגלים והסנוור בעיניים).
[ליצירה]
[ליצירה]
---
אבל כשיש אור כללי, שנכלל בכל התחומים, שאי-אפשר להימלט ממנו, שמכוון, אין צורך בכל מיני מנורות קטנות.
[ליצירה]
---
זה לא עניין של האשמות. אתה פשוט הבאת אותם כטיעון, ואני אמרתי שאם נקודת המוצא היא כשלנו, תומכי ישיבת כל היהודים בארץ-ישראל, אז הם היו לא בסדר.
בכל מקרה, בהקשר לקטע --->
אתה מממש, חי, חווה, את היהדות שלך בצורה יותר שלמה בארץ ישראל, ועוד יותר כשיש בה מדינה יהודית, ברוך ה'.
[ליצירה]
---
לבקר אותה המון. להרגיש אותה, לחלום אותה, ללטף אותה, להפנים אותה.
לאהוב אותה.
[ליצירה]
[ליצירה]
מדויק
זה די מחנך. מלמד. אפשר לתת לאנשים לקרוא את זה כדי לגרום להם לפתח של שינוי.
האבנים זה חמוד.
זה לוקח כל מיני מוטיבים שונים ומאחד אותם לתוך מציאות, והכל מתחבר ומתאים.
...
אבל לא אהבתי את הסוף. הוא צריך להבין שאם הוא במסגרת של ישיבה - אז שילמד.
עת ללמוד ועת לנגן, בלי לזלזל בחשיבות הקשר הנפשי עם ה'
("היציאה מהמערה", אם להיות אקטואלי...)
[ליצירה]
---
זה כתוב יפה מאוד (אהבתי את הדימוי של בית-המקדש הנסוג), אבל אני לא מסכים.
העובדה כי ירושלים עברה כיבושים ומחלמות רבות במהלך שנות קיומה לא מעידה על רוע הטמון בה, כי אם על טוב.
העובדה שיש מריבה ומחלוקת על חפץ מסויים לא מחייבת הסתכלות שטחית על שני הצדדים שרבים, אלא הסתכלות מורכבת של חיפוש הצדק.
ולכן, ירושלים לא יכולה להיות העדות לכך שמעולםלא התקדמנו. ממש ההיפך.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
תגובות