הבטתי בטימי ובשושן ואחר העברתי מבט אל בואנו ההמום ואמרתי בלבי: "אחת אפס לטימי ולשושן, בואנו לא יוותר לו" ואילו בואנו הביט בעצב ואחר עלה לבמה והכריז בהתלהבות מעושה: "שיר מספר אחד, אמא שלי, מילים אבי גדקה, לחן טימי צוברי" טימי ניגש ובפוזת דאווין של פסטיבל סן רמו הוא עמד והחזיק את המיקרופון כמו שמחזיק גביע גלידת שוקו וניל, הוא שר: "אמא אותך אוהב אמא את לי כזהב" הוא המשיך לשיר, ותזמורת שלא הייתה אלא קלטת טייפ של נעימות ליוותה אותו. … הבנות בעזרת הנשים החלו לזמר ואחת מהן בחורה יעלת חן עם עיניים כחולות החלה לשלוח מבטים לכיוון טימי, בואנו שם לב לפריצת הגדר ולאחר שטימי סיים את שירו, קפץ בואנו לבמה והודיע: "בנות חווה, נא לא לשיר, יש לנו הסכם, ונא לא לעשות עין הרע לבחור, שהרי אמרתי זאת לפני כמה דקות" "לאיזה כיוון לשיר" סח טימי. עתה ניגש לשיר הבא שאני בחרתי מתוך הרפרטואר העשיר של תמים צוברי: שיר מספר שניים: אילן שלי, מילים אבי גדקה, לחן : מנחם ארמוזה" שוב שר טימי בלהט המאפיין, בעוד בואנו מביט סביבו ומוכן להעיר כל אימת שיתאפשר "אילן שלי בעולמי ביסודותי אתה חיי אתה מהותי אתה נוגע ברגשותיי כמו מלאך אלי אדמות כמו שלום אחר קרבות" אותה עלמה לא פסקה מהבט לכיוונו של טימי, עד שהלה פלבל אליה עיניים והחליף מבטים, בואנו לא שם לבו לכך. שושן מיהר אל עזרת הנשים ודיסקס עם הבחורה, לאחר מכן רשם את מספרה וזמם מזימה… "ועתה שיר מספר שלוש, בסלוניקי, מילים: אהרון ניניו, לחן: אריק חליבה, אני רוצה להגיד לכם קהל קדוש כי סלוניקי היא מכורתו של סב סבי עליו השלום ועירו של המקובל שלום חי בואנו, אני מקווה שבעתיד תעשה לי שיר על סראייבו ואני מוכן להתחיל לכתוב לך מילים" טימי הביט בו בעצב ואמר בלבו כי לא לסלוניקי של הלדינו ישיר עתה אלא לסלוניקי של הטברנות והנשים היפות, אך מה לעשות, בואנו היה זה שבחר את רשימת השירים ולא הוא. הוא ניגש אל המיקרופון ושר, אך רגע לפני זרק שושן את הפתק עם מספרה של העלמה לכיוון הבמה בכדי שטימי יתפוס אותו, אך לרוע המזל נחת הפתק בדיוק בידו הימנית של הרב בואנו, בואנו הביט בשושן הביט בפתק והכניס אותו לכיס חולצתו. "בסלוניקי הטברנות פורחות בסלוניקי מצאתי אהבתי לב לבה של עלמה פורחת וגופה תמיר כמגדל הלבן ועיניה כחולות כים וכנמל בסלוניקי…" "חוצפה! מה זה פה!" הרב בואנו חטף את המיקופון וצעק: "אני מבקש ממך להפסיק לשיר ככה, חשבתי שהשיר הזה מדבר על ירושלים דבלקן, על חכמי ישראל, על שירת הלדינו, לא על כפירה ודבר זימה ופריצות!" והוא הוציא את הפתק ששושן זרק אליו וקרא בו בקול מתפנק: "טימי טימי, עשית לי עיניים אני מתה עליך כפרה, צור קשר, קארין" והרב בואנו נמלא חימה וחלחלה ואז זעק: "תמים? יא חצוף ומחוצף, בעל קפריזות! טימי אתה עוכר וקוף כופר! יא אזנו דל ביאז'ו ואת קארין, כמעשה זוהרה המופקרת עשית! רדי לך מן הבמה יא צ'פצ'ולה!" וקארין הביטה בתדהמה ברב הקפדן המפר את פרטיותה וצעקה צעקה מרה, אחר עלתה על הבמה בכדי לסגור חשבון עם בואנו, אך בואנו רץ מן הבמה כהיפופוטם הרץ אל נהר הלימפופו וזאת בגלל ששושן לקח את טימי בידו והבריח אותו לכיוון הרכב.. הוא צעק לכיוונו של שושן: "תלמיד עוכר ישראל, מוציא את טימי לתררבות עין הרע, אוי לאותה בושה!" למרבה המזל התפזר הקהל בשקט והסערה שככה. לאחר כמה חודשים הודיעו העיתונים בריש גלי כי טימי צוברי התחתן ברביעית עם דוגמנית צמרת בשם קארין לוי ממגדל העמק וכי צבע את שערו לכבוד התכנית "זה הרגע" וכי הוא מתכוון לרוץ לכנסת בראש רשימה מאוחדת…