החיים- הינם מסע אחד ארוך ומפרך,
מסע פתלתול ורצוף-קשיים.
אך מידי פעם- תוכל למצוא בו גם עיינות-מיים,
דשאים רחבי-ידיים ונאות-מדבר.
והעיקר- לא רק שלא לפחד כלל,
אלא גם לא להתיאש.
המשך נא לנוע לקראת מטרתך,
כי ברוב הימים- תמצאנה.
[ליצירה]
נו, מה יהיה?
אפשר להתווכח על הכל פה. על-דבר אחד אין וויכוח: שירה אמיתית זה לא! כיוון ששירה אמיתית חורגת מהמקום והזמן, ובהחלט אינה עוסקת בהחלטות פוליטיות קצרות-מועד שהיום אתה מתרשם מהם (אולי) ומחר- זורק לפח. הייתי מסווג יצירה זו כ"קטע" (ואם היתה נכתבת במשקל וחרוזים- כ"מקאמה"). לילה-טוב ושבוע-טוב, החזן.
[ליצירה]
גם סופרת
וגם ציירת! איזה יופי! עוד עוד, רוצים עוד..!
[ליצירה]
[ליצירה]
כן רבותיי
ראינו זה-עתה דו-שיח רומנטי מלהיב ביותר בין אישה לבעלה. עליי לציין שלא בכל-פעם יוצא לי לקרוא דיאלוג כזה פואטי ורומנטי, מרטיט-לבבות. יישר כוחכם!
החזן.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
נחמד וטוב
תמיד טוב לעשות אקטואליזציה של כתבי-הקודש. זה מראה שהתנ"ך טוב גם לימינו. ודבר נוסף: התנ"ך לעולם אינו מסתיר חולשותיהם של אנשים, גדולים ככל שיהיו. אפילו דוד המלך (שחז"ל אומרים שהיה צדיק גמור, ומי אני שאחלוק עליהם) חוטף מגד הנביא "שטיפה" על חטאו עם בת-שבע והרג אוריה החיתי. וזה, ללא ספק- אחד מהדברים שעושים את התנ"ך ל"ספר-הספרים". ספר- שמתאים לכל הדורות, ולכל הלשונות.
[ליצירה]
מה זה,
עוד פעם צורה של 'פמוט'? כבר היה לנו פמוט אחד פה, לפני כמה שבועות... ואיך זה מתקשר עם התוכן, בדיוק?
אבל בכל מקרה- שיר יפה. גם אני מתפלל לבוראי: "שלח נא לי את החצי השני"...
[ליצירה]
הה, פאנץ'- ליין יפה!
בהתחלה חושבים, שמדובר על אסיר משוחרר, ורק בסוף מגלים שהמדובר בקוף, איזה יופי! (אבל בינינו, לא יותר נכון להכניס זאת לקטגוריית "שיר-בדיחה"?)
תגובות