גדול וחשוב המובע בתמציתיות ומכאן כוחו העצום, הגדול והרב. להביע כל כך הרבה בכל כך מעט מילים
ויחד עם זאת לשמר על העוצמה- מעיד על כישרון גדול מאוד.
כל הכבודדדדדדדדדדדדדדדד
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
מסר כה עמוק
גדול וחשוב המובע בתמציתיות ומכאן כוחו העצום, הגדול והרב. להביע כל כך הרבה בכל כך מעט מילים
ויחד עם זאת לשמר על העוצמה- מעיד על כישרון גדול מאוד.
כל הכבודדדדדדדדדדדדדדדד
[ליצירה]
הניתוח השבועי שלי
מה אשורר לך אהובה ומי הקט אנוכי
עטי לא יעמיד הרי לך יתד נאמן
את כחול עיניך מני אדרבא, הפוכי
את הררי הצחור בינות שפתי הארגמן
הדובר פונה אל הנמענת – האהובה. באמירה כי עטו לא יוכל לתאר את הודה והדרה
=כאן לא הבנתי את התקשיר של "את כחול עיניך מני אדרבא הפוכי- את הררי הצחור
בינות שפתי הארגמן" = מהי הכוונה כאן?
אני הבנתי כי העט לא יוכל לתאר את יופיה והדרה של העומדת מול הדובר
ידֵך הענוגות מעל ראשי הסֵרי
נשליני אף משובל-שמלתך
אחֶר אז תאהבי, לו התמסרי
אמותה! די במלתך
"ידך הענוגות מעל ראשי הסרי"- היא אוחזת בראשו. סומכת ידיה על ראשו, ואולי לא מדובר פה ביד פיזית. אולי המוזה היא זו שסומכת ידיה על ראשו ואינה מרפה, וגורמת לו לכתוב את השיר או לפנות אליה.
"אחר אז תאהבי – לו התמסרי" זו תפנית בשיר – מה קרה בין הבית הראשון לבית השני- אין כתוב כאן ואין מידע, יש פער במידע, הקורא תריך להשלימו. שהרי בבית הראשון הדובר היה "דלוק" על העלמה ואילו בבית השני אנו מגלים שהוא אולי דוחה אותה. עד מוות:
"אמותה! די במילתך!"
[ליצירה]
הו - מיקה מוני ופון דה לה מורטה!
אהבתי את הפארודיות שלה על היצירות שלי. היא שפכה אותי מצחוק!
בשיר הזה אני מתכוון לגרום לדב הירושלמי לצאת ממאורתו ולצאת החוצה ואז אשליך עליו את רשת הסאטירה ובתקווה שיענה לי בהומור הלא מודע שיש לו.
תגובות