תודה לכל המגיבים ומכל הלב!
באשר לתהיות ולשאלות שלכם:
אכן זה אני וכלל לא מבויים בפעם הבאה אעלה יצירה מבויימת. בצורה כזו אני עובד ואיני מעוניין שתראו אותי בגילי כיום לכן תמונותי הן מלפני עשרים שנה ומעלה.
ולא בגלל שאיני יפה כיום אלה להפך.
אגב כל התמונות ממוסגרות בעבודה עצמית והתאמתן
נעשית על ידי.על הארץ מונחות התמונות אותן בחרתי לתערוכה ומשפר את הנראה בעיני כמצריך זאת.
ואגב הדבר אותו אני מחזיק ביד ומתקן את שנדרש הינו סכין ציירים ולא מכחול.
רב תודות לכם על הדמיון לדיויד ברוזה.
אותו אני מכיר מההופעות אבל את מרגו ועוד כעשרה זמרים אני מכיר אישית גם את אייל גולן למי שרוצה לדעת.
ולאילה היקרה רב תודות לך על התגובה הנוסטלגית,
אף על פי שהיא כבר לא מעבירה בי כל התרגשות,
מרוב התערוכות שאנו עושים . כל שמרגש היא הספירה של המצלצלים! עם גם היא בכלל מסוגלת לכך, הרי ידוע שהאדם מתרגל לטוב ולרע כאחד הלא כן?
חיים
הגעת לכותרות ידידי הצייר:) קיבלת ציון 10 מיוצר נחשב מאוד בעיני אביב סתיו, לא שחשבתי לפני כן שאתה צריך ביקורות מעודדות אבל מדליה מדי פעם לא מזיקה, לתשומת לב המערכת, אולי יחד עם הביקורות תשלחו לו זר פרחי חמניות לקראת החג:)
תודה לכל המגיבים והזר אקבל אותו ואעניק לרעיתי מאחר והיצירה שלה היא [ הצילום שבמפתיע ]
מאחר והיא הכלנית שלי תקבל את זר הכלניות אותו ציירתי וטרם העלתיו.
חג שמח
חיים
לא פעם חשבתי לנטוש את האתר ולעבור לאחר אך יש כאן קסם עם כל המגרעות אשר לא מאפשר לי לעשות זאת.
היצירה נרכשה על ידי אחותי, זאת כדי לתת מושג שאיני מחלק חינם.
ולך אביב כל תודותי אם איחולי החמים שלקראת החג,
חג האביב חג המצות חג החרות וחג הפסחלך ולכל היוצרים שבאתר חג שמח ועם הרבה בריאות,
ממני: חיים
תודה אביב
[ליצירה]
תודה לכל המגיבים ומכל הלב!
באשר לתהיות ולשאלות שלכם:
אכן זה אני וכלל לא מבויים בפעם הבאה אעלה יצירה מבויימת. בצורה כזו אני עובד ואיני מעוניין שתראו אותי בגילי כיום לכן תמונותי הן מלפני עשרים שנה ומעלה.
ולא בגלל שאיני יפה כיום אלה להפך.
אגב כל התמונות ממוסגרות בעבודה עצמית והתאמתן
נעשית על ידי.על הארץ מונחות התמונות אותן בחרתי לתערוכה ומשפר את הנראה בעיני כמצריך זאת.
ואגב הדבר אותו אני מחזיק ביד ומתקן את שנדרש הינו סכין ציירים ולא מכחול.
רב תודות לכם על הדמיון לדיויד ברוזה.
אותו אני מכיר מההופעות אבל את מרגו ועוד כעשרה זמרים אני מכיר אישית גם את אייל גולן למי שרוצה לדעת.
ולאילה היקרה רב תודות לך על התגובה הנוסטלגית,
אף על פי שהיא כבר לא מעבירה בי כל התרגשות,
מרוב התערוכות שאנו עושים . כל שמרגש היא הספירה של המצלצלים! עם גם היא בכלל מסוגלת לכך, הרי ידוע שהאדם מתרגל לטוב ולרע כאחד הלא כן?
חיים
[ליצירה]
ישר כוח:)
הגעת לכותרות ידידי הצייר:) קיבלת ציון 10 מיוצר נחשב מאוד בעיני אביב סתיו, לא שחשבתי לפני כן שאתה צריך ביקורות מעודדות אבל מדליה מדי פעם לא מזיקה, לתשומת לב המערכת, אולי יחד עם הביקורות תשלחו לו זר פרחי חמניות לקראת החג:)
[ליצירה]
תודה לכל המגיבים והזר אקבל אותו ואעניק לרעיתי מאחר והיצירה שלה היא [ הצילום שבמפתיע ]
מאחר והיא הכלנית שלי תקבל את זר הכלניות אותו ציירתי וטרם העלתיו.
חג שמח
חיים
[ליצירה]
רביעית יקרה איני מבקר שירה והרבה גם לא מבין,
פרט לכתיבתה האישית, איני מתיימר בידע על מעבר
לה. אבל שירך זה עשה לי רבות בגין התוכן שלו.
המסר החזק אותו העברת אל הקורא בצורה הפשוטה ביותר, בשפה מדוברת וכה חודרת עמוקות.
יש בשיר משהו כמו מסר, על מנת שלא נהפך לחברה
מתנוונת ומנוונת. שהתמימות, הטוב והיושר
אשר קיימים בילדים אותם רואה מבעד לחלונך שלא תשתנה.
מקסים ,שיר נהדר מכל הבחינות.
הרעיון והרצון שלך הועברו בשלמותם ועל כך,
נתונה לך תודתי.
אהבתי ואהדתי מאד. תודה:
חיים
[ליצירה]
ברגע שהקורא מתחיל בקריאת שירך זה,
הוא אינו מסוגל להתנתק עד לסיומו.
דבר המוכיח על עוצמת השיר שאין על כך עוררין.
שלושת הדמויות בתוך דמות יחידה, המגלמות כל אחת
תקופה שונה על חוויותיה, שיר שכדוגמתו מעולם נתקלתי בו אף בין יוצרים המובילים בתבל.
ועל כל זה בנוסף על יופי הכתיבה ממליץ עליו כעל שיר
המקורי ביותר והטוב ביותר של החודש!!!
תודה ממש תודה גדולה: חיים
[ליצירה]
הו עד מה אהבתי את התוכן, וכרגע לא חשובה
עוצמתו של השיר, אלא היושר שבשיר זה.
אף אחד באתר זה לא יודה, אולם אינו חושב אחרת בתוך ליבו פנימה. גם והינו בין היוצרים המובילים בו.
נהנתי ותודה לך: חיים
שיר טוב מאד!!!
[ליצירה]
טל שלום לך וברוכ/ה הבא/ה.
שיר מקסים קצר וקולע, אמנם אפשר להבינו בשני כיוונים. 1 - פינוי גוש קטיף 2 - על מישהו שהלך לעולמו.
ולשני הכיוונים של הכוונה השיר נהדר.
תודה: חיים
תגובות