[ליצירה]
זה תרגום של אותו סיפור בעברית, בן, מופיע שם למטה תחת השם "מגדה מאכילה חתולים". אם כי זה באמת קצת כבד באנגלית. מעניין שבעברית ניתן להטעין דברים שבאנגלית יצאו כבדים כי העברית "מכווצת" יותר.
[ליצירה]
זה עצוב לי מאוד. אני מרחמת עליה בעל כורחי. התהום בינינו באשר למושגים של קידוש השם כששני הצדדים מאמינים באל אחד וכששני הצדדים מתייחסים לאברהם אבינו שיצא מאור כשדים ואתו בטל המינהג של קורבן אדם לאלילים.
[ליצירה]
אישית. לי באופן אישי הספר לא זרם כמו ספרים אחרים.
יש בו פניני לשון ורהיטות נדירה הכל כך אופייניים למאיר שלו. אבל מאידך הוא שוב לא זורם. פניית הפרקים יפה -יש פרק להווה ופרק לעבר.
בסיום יש קרשצ'נדו שסוחף באמת את הקורא.
חן חן על ההמלצה
[ליצירה]
מדהים! מעולה, גאונית ומוכשרת הינך!
הדימויים, על אף החשש, מתרחקים מהקלישאתיות. כתיבה פיוטית ועשירה, כל הכבוד.
טוב, 'הגיעה העת', כך אמר הצועני, אז נפרד אני מעמוד זה..
[ליצירה]
אני מאוד מאוד רוצה לקרוא את זה, אבל.
קריאה מעל האינטרנט גם ככה היא לא הדבר הכי נוח בעולם - וכשאין כמעט חלוקה לפסקאות, זה גובל בבלתי אפשרי. אם תוכלי, בבקשה, לערוך קצת - בדיאלוגים לרדת שורה כשמתחלף הדובר, בסיום רעיון לרדת שורה וכו'.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
דרור, ידעתי ידעתי שארגיז פה אנשים. אז אתבטא כמו הישראלי היפה ואגיד - סתאאם - בדיחה -- מה - אתם לא מבינים בדיחה ? אפילו שמתי את זה תחת שיר בדיחה.
איך זה ?
למעשה, זאת יצירה נגד יצרני המדיה שמזמזמים זום זום זום