[ליצירה]
הרעיון מאוד יפה, אבל יותר מדי 'ו' החיבור. כדאי לנסות להוריד\להחליף אותם.
כמו כן הייתי מנסה לתמצת, להוריד מילים מיותרות.
זה ילטש את השיר ויעצים אותו (לעניות דעתי...)
בהצלחה!
[ליצירה]
הלוואי שנגיע לרמה כזאת של הודאה על היש והקיים בשמחה. רגע אחד של אמת שווה הרבה יותר מהמון רגעים ציניים וסתמיים.
לא עלית לשפה יותר מדי גבוהה, כי אז היה (לי מורגש, לפחות) מנותק ויותר קשה להביע רגשות אמיתיים, בשפה שהיא אינה שלך. אבל עלית קצת, בהתאמה לתוכן, רק כדי לעלה את השיר ואת הרצון, ואולי מתוך כבוד לבורא.
שיר פשוט על רצון טהור ותמימות.. נקשרתי.
[ליצירה]
יפה מאוד. הצלחת להעביר את זה בצורה הכי טובה. העביר בי צמרמורת כשקראתי...
כמה עצוב!!!!! כמה אטימות מצד החיילים!!!!!!!!! הבובות של אולמרט!!!!!!!!!!
בצפייה לשלום. לפחות בין עצמנו, היהודים. בעצם, אני כבר לא בטוחה שהם האחים שלי...
[ליצירה]
אהבתי כל כך ..
בחסידות יש מושג כזה שאחרי ה"אנחה" מגיע ההתעלות ... המחשת את זה יפה !!!!!
כשאדם נוגע בנקודה הפנימית של האמונה, משם הכל כבר שמח .. הוא מרגיש את עצמו שלם, לא משנה איפה הוא יהיה הרי הוא מחובר לנצח.
תודה ,שירלי
[ליצירה]
ומי הם אדוניך??
(עלה וחזרה בי המחשבה שאולי אלו הם רבנים...)
אשמח לדעת באמת למה כיוונת (אולי בעצם לא כיוונת לאף קבוצה ספציפית .. אלא למעשה הנעשה..)..
אהבתי ..
[ליצירה]
סיפור מוכר.. כמה אירוני.. אך אני חושבת שהגזמת ביחסך לצפרדע ,"שידאגו שתלך לשיחות טיפוליות"?.. ואולי היא רואה דבר שהאחר לא רואה?ואולי היא נמצאת במקום אחר ,שגם את ,היוצרת, לא יורדת לסוף דעתה?הרי היא צפרדע , זהו זן מיוחד..