זאת הוכחה שיש לך כישורים נדירים.
עבודה כזאת יכולה להיות רק עבודה שבאה מהבטן, במשיכה אחת, בלי תחכומים וחישובים, אמיתית וכנה.
אז מה הפלא שהיא מכניסה אותנו לתקופה אחרת לגמרי, מתגעגעים ומביטים מרחוק?!...
אני מצטרפת לנשמת כל חי, זה באמת טוב!
תודה רבה!
[ליצירה]
זאת הוכחה שיש לך כישורים נדירים.
עבודה כזאת יכולה להיות רק עבודה שבאה מהבטן, במשיכה אחת, בלי תחכומים וחישובים, אמיתית וכנה.
אז מה הפלא שהיא מכניסה אותנו לתקופה אחרת לגמרי, מתגעגעים ומביטים מרחוק?!...
אני מצטרפת לנשמת כל חי, זה באמת טוב!
תודה רבה!
[ליצירה]
ולאחר שתהיה לך לכלה, כן תפגע בה?
סתם בצחוק!...
לגבי השיר עצמו, בל תעשה זאת על הברכיים,
אל תשפיל את עצמך וחוץ מזה הן זה מתאים לנוצרים.
השיר יפה מאד, אבל למה היית צריך לחזור על עצמך,
כל כך הרבה פעמים?
תודה: חיים
[ליצירה]
אני יודע על מי מדובר אולם הבנתי מהשיר שהיה זה
אדם יקר ללבך.
ועל כך אני משתתף בצערך.
מאחר והחיים חייבים להמשך, אגע בשירך הנוגע ללב!
הוא פשוט מדהים בעוצמתו ועל כך תודתי נתונה לך:
חיים
תגובות