בס"ד
מכוערת, את זה אני ממש אוהבת, הוא פשוט מדהים, את מוכשרת בטירוף! (אני מצטערת על שם גנאי שכנ"ל (שהוא די נכון, בכל אופן) אבל אני לא יודעת אם לקרוא לך בשם המקורי, זהמחיר התהילה- חשיפה)
נראה כרישום בעיפרון בפחם היה יוצה טוב יותר.
במידה ונעשה בפחם לא ניצלת אותו היטב לשםהעדנה והבלטה במקומות המצריכים זאת.
הרעיון של היצירה אינו חדשני ובוצע בצורות שונות על ידי אחרים.
מאחר והיצירה שלך בהקטנה קיבלה ריכוזיות של קווים אשר הופכים אותה ליותר טובה מאשר במציאות.
כל העץ כולל הדמויות והתוספת מתחתם, מעידים על חוסר נסיון ושליטה חלשה.
מתאים לאדם המתחיל לצייר את ציורו בראשית דרכו.
אולם למרות כל הכתוב, אם תמשיכי בציור ללא
למידה הרי שבסיגנון ושמו הוא: נאיבי יש אפשרות
שתתקדמי ויתכן רחוק, כל זה במידה ויהיה לך ספונסר
נכון.
את אוהבת את הציור וזה ניכר גם כאן.
1.
[ליצירה]
בס"ד
מכוערת, את זה אני ממש אוהבת, הוא פשוט מדהים, את מוכשרת בטירוף! (אני מצטערת על שם גנאי שכנ"ל (שהוא די נכון, בכל אופן) אבל אני לא יודעת אם לקרוא לך בשם המקורי, זהמחיר התהילה- חשיפה)
[ליצירה]
[ליצירה]
אכן מזכיר מוות עם העצים הגדועים ברקע..
עשוי טוב
[ליצירה]
נראה כרישום בעיפרון בפחם היה יוצה טוב יותר.
במידה ונעשה בפחם לא ניצלת אותו היטב לשםהעדנה והבלטה במקומות המצריכים זאת.
הרעיון של היצירה אינו חדשני ובוצע בצורות שונות על ידי אחרים.
מאחר והיצירה שלך בהקטנה קיבלה ריכוזיות של קווים אשר הופכים אותה ליותר טובה מאשר במציאות.
כל העץ כולל הדמויות והתוספת מתחתם, מעידים על חוסר נסיון ושליטה חלשה.
מתאים לאדם המתחיל לצייר את ציורו בראשית דרכו.
אולם למרות כל הכתוב, אם תמשיכי בציור ללא
למידה הרי שבסיגנון ושמו הוא: נאיבי יש אפשרות
שתתקדמי ויתכן רחוק, כל זה במידה ויהיה לך ספונסר
נכון.
את אוהבת את הציור וזה ניכר גם כאן.
1.
[ליצירה]
איזה כיף! גיליתי עוד יצירה שלך... חייבת להסכים עם שאר התגובות- הפרופורציות מעולות. גם משחק האור\צל במירקמים השונים של העור ממש טוב.
סחטיין!
שבוע טוב.
[ליצירה]
שיר מציאותי ואכזר
הדימוי, ההרגשה שהמילים בשיר משאירות- מתאימה בצורה כ"כ מדויקת לימינו... אבל לבקש שיתרגלו לזה, זו הבקשה הכי אכזרית שיש...
אומנם אולי ההכי מציאותית?
תודה.
[ליצירה]
גרמת לי לחשוב שמן הסתם כל האגדות ששרדו עד ימינו התחילו כמו הסיפורים שלך - איכותיים, מלאים בעלילות ודמויות עם תכונות חזקות, לפני שעם התגלגלותם בדורות, הגיעו למצבם המחוק והחסר אופי של היום. מרגישה קצת פיספוס...
תשמרי עליהם : )
[ליצירה]
האם באמת זה הצד בעלוב שבנו שמחכה ליורה הבא? האם אין זה הצד הרגיש יותר, העדין יותר, החייב להשטף מהנבלות שעברנו (או שעשינו ), כדי שיהיה מסוגל להמשיך להתקיים? מאוד אהבתי את הרעיון, אבל אני חושבת ששכיחה היא לרב מתנת אל. דימוי היורה האחרון, כאמצעי לשכיחה הוא מקסים. נראה לי כולנו כבר עמדנו פעם אחרי הגשם, מסתכלים על העולם הנקי פתאום (גם אם זה רק לכמה רגעים), מקווים שלגבינו זה היה כ"כ פשוט....
תודה.
תגובות