[ליצירה]
נהדר...
מתאר תחושותיי בצורה מוחצת.
הביאו לנו רוח, הביאו זרעים, הביאו גשם, ונרים את התחייה!!!
שיר מקסים להגעת העונה החביבה עלי...
כתיבה מעולה.
תודה לך!
[ליצירה]
נפלא!
נהדר!
רעיון מעולה.... כתיבה מעולה...!
יש משהו בכל מיני פעלים של יצירה, חיבור, וכדומה (רובם במתכת) בשפה העברית שמטריפים אותי. איני יודע למה. שמות פשוט -סלחו לי על המושג- מגניבים.
הלחמה, חישול, איחוי ודומיהם.
התיאור נהדר, פשוט נותן לך תמונה מדוייקת בכל כך מעט מילים. כבר הסברתי את זה...
מצויין!
ולסיום:
אמן.
[ליצירה]
נהדר!
הסיפור הזה...... נפלא.
צורת הכתיבה שלך, במיוחד התיאורים, מעולים.
את פשוט סופרת, משוררת, כל מה שתרצי.
העיפרון הוא כלי אומן בידייך. המחק סוגד לך. (טוב... בואי לא נגזים... (-; )
את כישרון אמיתי. מיוחד...
ולאלה ששאלו, לא נראה לי שיש קשר לשעיר המשתלח, אך את זאת תקבע הסופרת המהוללת, הדס.
נהדר!!!
[ליצירה]
ציירי הזמן...
* שינית סגנון בצורה חדה ביותר. מה המקור לשינוי?
* כתיבה מעולה וזורמת.
* הסיום זקוק לשיפוץ קטן, לדעתי. הוא קצת חורג משאר השיר ונשאר מיותם. אולי כדאי להרחיק אותו מגוף השיר, או לקשר?
* תחושה מוזרה שנתת פה... לא הצלחתי לפענח את משמעותה. חזק, בכל מקרה.
תודה!
[ליצירה]
מקסים!
היטבת לכתוב את פרצייך, מים השקועים עמוק עמוק פנימה.
השימוש הרב-סגנוני במילים מאפשר זרימה סוחפת כאלפי הבכיות של הבאר. דימוי נפלא. אפשר ממש לחוש את הרגש דרך האותיות.
המשיכי לכתוב... זה ממש מהנה לקרוא מיצירותייך.
אולי כדאי להתחיל להתגבר ולהרחיב את הקיצור בשירה שלך, בצורה בה העוצמה לא תיפגע ולא תדחק רק לסוף. בכל זאת, לכל זמן ועת. כשתהיי מוכנה לנסות ולראות אם מתאים לך...
בהצלחה בכל!
-ישי-
[ליצירה]
או. יפה. בדיוני בהחלט.
דמיון רחב... אפילו אני לא הייתי חושב כך.
עכשיו הבנתי מה פשר הכותרת. אולי כדאי לשנות אותה למשהו יותר כללי, כדי שאנשים יוכלו להבין על מה מדובר לפני שהם קוראים?
נהניתי מהסיפור. בנית עולם מעניין ומסקרן. אני רוצה לקרוא עוד, אם יש המשך.
תודה!
תגובות