אין, אין מילים.
פשוט יפיפה!!
השיער, הפה, הסנדלים, התנוחה של הרגלים,
היד הרושמת, היד המחזיקה.
אין מילים!
רק שלא ממש הבנתי מה הקשר לכותרת, וגם מה הקשר למילים שכתובות שם למטה...
(סליחה מראש) חיים, זה לא מושלם, למה לטייח. מה שכן, ההשתפרות מאד מורגשת. הרבה צללים טובים, ובכפות ידיים ורגליים יש משהו מוזר קצת שלא מסתדר בעיניים... מובן בהחלט. (-אם הייתי מגיע למפגש ומנסה לצייר...).
הזוית של הראש קשה והוא יצא ממש טוב, איזה כיף לך. שאת יכולה לצייר משוחרר.
עןמר היקר!
כאשר היצירה טובה אין צורך בלחפש כינים זה הביטוי שלי ליצירות כי בכל אחת אפשרי וניתן לעלות על משהו לכן רצוי תמיד לפרגן כאשר היצירה טובה זו דרכי בחיים, ואת שיש לי לומר לשם תיקון במידה ואני רואה כאן למדתי להגיב באישי וללמד במידה וזה דורש מאד.
על קטנות אני מתפשר כאשר אראה התקדמות לטובה!
ושוב תודה ידידי ולך מיי על היצירה:
חיים
האמן לי עומר שאני רואה את שאתה רואה ואולי אולי עוד טיפה!
פרגן ידידי ויש גם אישי לתגובות בואו נתקדם כולנו קדימה בצורה חברית!
שלכם:
חיים
מקסים.
אהבתי אז, ואהבתי גם עכשיו.
הרעיון מאחורי הרישום הרבה יותר הזוי ביחס לשאר יצירותייך, בכל זאת.
סוסת אור - הרישום נעשה במפגש פסח. מסובך להסביר מה העיקרון של המלים...
תודה!
[ליצירה]
אין, אין מילים.
פשוט יפיפה!!
השיער, הפה, הסנדלים, התנוחה של הרגלים,
היד הרושמת, היד המחזיקה.
אין מילים!
רק שלא ממש הבנתי מה הקשר לכותרת, וגם מה הקשר למילים שכתובות שם למטה...
[ליצירה]
(סליחה מראש) חיים, זה לא מושלם, למה לטייח. מה שכן, ההשתפרות מאד מורגשת. הרבה צללים טובים, ובכפות ידיים ורגליים יש משהו מוזר קצת שלא מסתדר בעיניים... מובן בהחלט. (-אם הייתי מגיע למפגש ומנסה לצייר...).
הזוית של הראש קשה והוא יצא ממש טוב, איזה כיף לך. שאת יכולה לצייר משוחרר.
[ליצירה]
לא אתיחס אל השם של היצירה אלה למהות של הרישום.
שיפור גדול ביצירתך זו בריטוש העדין ובפרופורציה.
עבודת שיער מקסימה ניתן לומר שזה מושלם!
תודה לך:
חיים
[ליצירה]
עןמר היקר!
כאשר היצירה טובה אין צורך בלחפש כינים זה הביטוי שלי ליצירות כי בכל אחת אפשרי וניתן לעלות על משהו לכן רצוי תמיד לפרגן כאשר היצירה טובה זו דרכי בחיים, ואת שיש לי לומר לשם תיקון במידה ואני רואה כאן למדתי להגיב באישי וללמד במידה וזה דורש מאד.
על קטנות אני מתפשר כאשר אראה התקדמות לטובה!
ושוב תודה ידידי ולך מיי על היצירה:
חיים
האמן לי עומר שאני רואה את שאתה רואה ואולי אולי עוד טיפה!
פרגן ידידי ויש גם אישי לתגובות בואו נתקדם כולנו קדימה בצורה חברית!
שלכם:
חיים
[ליצירה]
מקסים.
אהבתי אז, ואהבתי גם עכשיו.
הרעיון מאחורי הרישום הרבה יותר הזוי ביחס לשאר יצירותייך, בכל זאת.
סוסת אור - הרישום נעשה במפגש פסח. מסובך להסביר מה העיקרון של המלים...
תודה!
[ליצירה]
כמה מדוייקת הפואטיקה שלך... וכמה פואטי הדיוק בו תיארת את המתחולל בתוך נפש האומן... הניתוק ההכרחי בין העולם המציאותי לשיגעון שכל תחום אומנות דורש מהאדם, על מנת להגיע לשלמות...
יפהפה.
[ליצירה]
יפהפה. ההתחלה המתוקה, שמושכת את הקורא בטבעיות חייכנית אל המשפט האחרון - ממש נפילה לא צפויה לתוך בריכה קרה מידי ביום שעד אותה הנקודה, היה נעים.
תודה.
[ליצירה]
למה מצטערת?!? ממש תודה!!! את צודקת בכל ההערות, ולקחתי אותן לתשומת ליבי. אף פעם לא למדתי לצייר, ככה שאני די תלויה באנשים כמוך כדי להשתפר...
שוב תודה!
[ליצירה]
מקווה שאף אחד לא נעלב, אבל רק הכנסתי יוצרים שהייתי מצליחה לצייר את השם איכשהו (ושהניק שלהם הצחיק אותי : ). קשר בין כל ציור לציור רק הכנסתי בחלקם, ולא תמיד זה מאוד מובן, אני מודה.
אגב, יש שם דמויות ל21 יוצרים, אבל אחד באמת נדפק בגלל הגודל... בינתיים בת"ש ואסף מנצחים...
נ.ב: אסף, הדמות בצד זה אמור להיות "אחת מהצד", אבל אהבתי את הרעיון שלך יותר : )
[ליצירה]
הייתי חייבת...
איך לפתור את בעייתינו? מה לעשות כאשר אתה נקלע לתוך שיחה, בה אחד מיפי הנפש התורניים, בדברו על מתקפות טרור, אינו מאמין שיש צורך בתגובה נמרצת כנקמה?
1- כנס לשיחה ותשאל האם התגובה צבאית מקובלת עליו.
2- כאשר יגיד "לא", שאל "למה לא?"
3- חכה עד שיאמר משהו בנוסח "..מכיוון שהדבר יגרום למותם של חפים מפשע נוספים, שזה דבר נורא.. ויביא לאלימות נוספת ולהסלמה.."
4- כאשר יגיע למחצית המשפט - הכה בו בכוח בפניו.
5- כאשר תראה שהוא מנסה להחזיר מכה, תעיר את תשומת ליבו, והסבר לו שזו תהיה שגיאה גסה מצידו, וזה מנוגד לערכים שלו שירביץ חזרה, כי הדבר עלול להביא להסלמה ואלימות נוספת.
6- חכה עד שיבכים לטיעון זה, והסכים לא לבצע אלימות נוספת.
7- הכה בו שנית, הפעם ביתר שאת.
8- חזור על השלבים 5-8 עד אשר יבין שלפעמים צריך להכות בחזרה.
[ליצירה]
לרחל
שלום רחל!
תגובה מעניינת, אז אשתדל להתייחס אליה ברצינות למרות ה"טון" המגעיל.
א' - אני רגועה. תמיד. תשאל כל מי שאי פעם ניסה לשגע אותי, וזה כולל את ה40 ילדים עולים לכיתה ב' שהדרכתי לא מזמן. יש הטוענים שציור מהווה מראה. כל אחד מפרש אותו לכיוון המתאים לו, עפ"י הנטיות שלו, ככה שבמקרה הזה, בחרת לראות בזה משהו מזעזע, שהטריד אותך כנראה... יש כאלה שראו סתם משהו עצוב, או שבירת מוסכמות (יכול להיות שזה מה שזעזע אותך..) אז תודה על ההמלצה ("תרגעי"), אבל אני חייבת לשאול אותך האם היא מכוונת לבנאדם הנכון.
ב' - אף אחד לא צריך אנגלית בארץ שלנו, השפות הרשמיות הן ערבית ועברית (בתנאי שלא רוצים להכנס למוסד אקדמי, כי אז צריך לעבור ת'פסיכומטרי), אבל מה שאנחנו גם לא צריכים זה כפייה. לארץ העברייה שלנו יש הרבה אזרחים שהשפה הכי נוחה להם אינה עברית, או שסתם מעדיפים לשמור על אופקים רחבים יותר...אבל אם כבר מדברים על להגיד דברים שאין לאף אחד זכות להגיד לשני - אני פותרת אותך מלהכנס לכל יצירה שתופיע בה אות יוונית כלשהי.
טוב, לא תכננתי להאריך כ"כ בתגובתי אלייך, כי סה"כ מדובר על רישום בעיפרון - שיש הרבה בארץ בכלל ובאתר שלנו בפרט, אבל מה שנדיר כאן (למזלנו) והייתי חייבת להגיב לזה, זה תגובות כאלה חסרות טעם, עניין וערך.
שיהיה לך יום נפלא.
מיבלאש.
תגובות