המממ... יפה!
אני אוהב את "כתמי האש" האלה על הגלימות, ובכלל, את הצורות האלה.
משום מה העיניים שלה נראו לי קצת יותר מדי עגלגלות. אולי צריך להקטין אישונים?
את מציירת נפלא.
תודה!
יפה. הקווים עדינים וההצללה יפה. יש עוד מה לשפר בתחום של הקפלים - אבל גם אני עוד מתלמדת בזה.. ;) מעניין שבחרת דווקא דמות של בת לתורת הלחימה.. מה הרעיון מאחורי הציור?
[ליצירה]
המממ... יפה!
אני אוהב את "כתמי האש" האלה על הגלימות, ובכלל, את הצורות האלה.
משום מה העיניים שלה נראו לי קצת יותר מדי עגלגלות. אולי צריך להקטין אישונים?
את מציירת נפלא.
תודה!
[ליצירה]
יפה. הקווים עדינים וההצללה יפה. יש עוד מה לשפר בתחום של הקפלים - אבל גם אני עוד מתלמדת בזה.. ;) מעניין שבחרת דווקא דמות של בת לתורת הלחימה.. מה הרעיון מאחורי הציור?
[ליצירה]
איזה כיף! גיליתי עוד יצירה שלך... חייבת להסכים עם שאר התגובות- הפרופורציות מעולות. גם משחק האור\צל במירקמים השונים של העור ממש טוב.
סחטיין!
שבוע טוב.
[ליצירה]
אחרון הרומנטיקאים....
צבעי הפרחים וזוג הכוסות מותאמים יפה! האדום בתוך עלי הכותרת... מי אמר שאי אפשר להשתכר מריחות?
אם נצייר מספיק מצבים אידילים ו"נשחרר" אותם לרשת, נראה לך זה ישפיע? : )
אהבתי
[ליצירה]
ואני עוד תהיתי לעצמי מה כבר אפשר לעשות בימים הגשומים האינסופיים של הצפון....
שיר ממש נחמד!
תודה.
*&^%$#@!!~
נ.ב.: שלא תפספס אותי בתגובות... : )
תגובות