האהא, זה מזכיר לי את הטיול שלי לקנדה, בו לקחתי תמונות בעיקר של עננים בצורות שונות, הזכיר לי קצת את פוו הדוב וחברו מנסים למצוא דמויות מסתתרים בין העננים :D
[ליצירה]
האהא, זה מזכיר לי את הטיול שלי לקנדה, בו לקחתי תמונות בעיקר של עננים בצורות שונות, הזכיר לי קצת את פוו הדוב וחברו מנסים למצוא דמויות מסתתרים בין העננים :D
[ליצירה]
ואוו
*בוהה המום במסך*
זה היה טוב.
טוב מאוד.
למעשה, זה היה מצויין.
אההההההההההההה.
אני לא יכול. את כותבת נפלא.
הסיפורים שלך מ-ד-ה-י-מ-י-ם!
אהה!
[ליצירה]
יפה!!!!!!!
הכתיבה הזורמת בצורת שיר-סיפור עם חרוזים מאוד הולמת, והרעיון לשיר חביב ביותר!
הנך מקבלת הערכה!
[ליצירה]
[ליצירה]
במחוז הילדות - הרי זו ארץ ישראל.
(אמנם אינה תמימה כ"כ, אלא מורכבת וספוגת דם)
שיר משל יפה. הצבע הלבן בולט בו, לפחות בדמיון, לציין נקיות עליונה.
מלאכי שמירה, ואם יהודיה. דמויות דומות, לא?
מצויין.
תודה!
תגובות