מקסים...כל כך פסטורלי ומעלה תחושת מתיקות של פעם...זיכרון עמום של מקום אהוב....המריחות לקראת סוף השביל...מריחת העצים...נותנת מימד כל כך אידילי...תודה!! תמשיך לצייר ולהדהים
[ליצירה]
מקסים...כל כך פסטורלי ומעלה תחושת מתיקות של פעם...זיכרון עמום של מקום אהוב....המריחות לקראת סוף השביל...מריחת העצים...נותנת מימד כל כך אידילי...תודה!! תמשיך לצייר ולהדהים
[ליצירה]
רדף השיג שלום לך !
אבל איך: אם ראש ממשלה הוא לא יהיה אז שיהיה בריא.
הרי אם הוא יהיה בריא גם ראש ממשלה יהיה.
אביב החמוד אם קם כזה עדיף לשכב!!!
כאן רק האל יכל לעזור אבל לו רצה היה משאירו גדול.
אל תשכך גם נזיד עדשים עבור האדמה לא דרש,
איך את כולם השליך ובתיהם כתש.
זה שלמעלה מטה הביט ומשהו בלבו כנראה זה הרטיט.
תודה כי גם נהנתי:
חיים
[ליצירה]
תגובה לשירך - זמן שקיפות-
יפה! יפה ביותר, קראתיו פעמיים מבלי להאמין למראה
עיני. השמירה על המשקל הנכון, במילים ממש מדוברות, אם מאגר כה בלתי נדלה של מילים, היוצרים חריזה אסתטית ומתנגנת.
תודה!
[ליצירה]
דרינה שלום לך!
את רואה הינה לך עוד הוכחה שאני על המחשב כמו
רובוט הזקוק לשיפוץ! שלחץי לך תגובה ללא תגובה
בטעות.
באשר ליצירתך: יצירה מקסימה,הכתובה בטוב טעם
עדינותו של היוצר בולטת בה, רב הנסתר על הנגלה בה
אולם עם מעט מחשבה ניתן להבין למה את מתכוונת.
ההליכה בהפוך על הפוך ממש מרשימה גם והשימוש
במילה [ המושא ] חוזרת על עצמה בפעם השלישית
הבנתי שזה היה חייב להיות כך! וטוב עשית.
המושא הינו כל תוכנו של השיר המפואר הזה.
המבין יבין!
שירך לא נופל מגדולתו של הקודם אשר היה הטוב בשירייך. אהבתי את שירך ואני ממשיך לאהוב אותו.
את חוזרת אל עצמך ובגדול [מכל הבחינות] .
שיר מקסים על כך תודתי:
חיים
[ליצירה]
תודה לכל המגיבים ליצירה זו!
לתגובתך רביעית כמה אמת בדברייך אשר אינם ניחוש אלה ידע על האומנים השונים. זה הסטייל של סזאן
פלוס מינוס. משולב כאן בציור סיגנון ריאל- אימפרסיוני
עם נטיה לקוביזם זהיר. בצבעים האהובים שהיו על סזאן עם נטיה רק להתקרב אליו ולהזכיר את שיטתו..
תגובות