האהא, זה מזכיר לי את הטיול שלי לקנדה, בו לקחתי תמונות בעיקר של עננים בצורות שונות, הזכיר לי קצת את פוו הדוב וחברו מנסים למצוא דמויות מסתתרים בין העננים :D
[ליצירה]
האהא, זה מזכיר לי את הטיול שלי לקנדה, בו לקחתי תמונות בעיקר של עננים בצורות שונות, הזכיר לי קצת את פוו הדוב וחברו מנסים למצוא דמויות מסתתרים בין העננים :D
[ליצירה]
דינה...
זה כואב כ"כ.
איני מבין איך את מצליחה לשתף כ"כ הרבה.
מקסים עם כל הכאב, בכל זאת.
רדף וחיים - נדמה לי שכדאי שתעברו על יצירות אחרות של דינה.
תודה!
[ליצירה]
[ליצירה]
יפה.
נראה כאילו לא סיימת... (פסיק?)
אהבתי את ההתחלה, בכל מקרה. כתיבה טובה.
תודה לך!
[ליצירה]
מעניין... מדהים.
* סיום נחמד והולם. אין יותר מדי מהלומה, אבל זה גם טוב. יפה!
* תחושת הפרידה איכשהו מועברת בין החרוזים המבלבלים, בעיקר לקראת הסוף. הצלחת להקסים אותי עם התיאורים הנפלאים והקשרם.
* חריזה לא אדוקה מדי, ולא משוחררת מדי. עדיף יותר משוחררת, אך פה האחיזה החלקית לא פגעה יתר על המידה.
* כתיבה מעולה. שפה נפלאה... הקטע הכי חזק שלך אחרי התיאורים. אני חושב ששני מאפייני השירה האלה קשורים אחד בשני בד"כ.
* היה לי קצת קשה להבין את הקשר הזורם שבין החלק הראשון של השיר לחציו השני. אולי כדאי להפריד?
תודה!
[ליצירה]
נפלא!
הרעיון מובן ביותר, ואני אפילו מזדהה.
לצאת אל העולם הכה מפתה ההוא... אל הדרקון החמים.
הביצוע מצויין, למעט משהו בידיים. הן לא נראות בסדר משום מה. לא מדוייקות מספיק. למשל, ביד שמאל נראה כאילו חסרה אצבע. ביד השנייה האגודל נראה קצת... מוזר.
אני מקווה שאת לוקחת זאת באהבה.
חוץ מכך, הכל מושלם. (והדרקון אכן מושקע)
תודה!
[ליצירה]
מקסים...
איזו שירה נקייה וטהורה. (זנחתי את שיטת הנקודות).
הכל זורם ומוצלח, והתיאורים הנהדרים מתקדמים וזוחלים אל מחשכי המוח.
יש בך שפה כה עשירה, התורמת להכל. מדי פעם היא מכשילה את הקורא והוא לא מבין מה הכוונה, אך לאחר קריאה חוזרת הכל מובן וברור.
רעיון מדהים.
תודה!!!
[ליצירה]
לא סתם מרעיפים עלייך שבחים...
נהדר.
* תוכן מושלם... דימוי כה יפה.
* כתיבה מעולה וזורמת, בלי הפסקות לחריזה. נפלא!
* לא אתווכח על הסיום. כל אחד מסיים איך שהוא חושב לנכון. לא נתן לי מהלומה, אבל היה די טוב.
* מבנה מקסים וכך המשקל.
אה... יופי.
תודה!
תגובות