[ליצירה]
היטבת לתאר את הדילמה התמידית שבין האדם לפנימיותו. אני כמעט בטוחה שכולנו נבראנו כשני אנשים, הטוב והרע, שכל מעשיהם בחיים הוא להילחם זה בזה ובדרך להטריף גם את המוח, שלא אשם בשום דבר. :)
שבת שלום!
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
אשרי מי שמסוגל לחוש את הכיסופים.
כיום, בגלל המדיה החושפת כל, ישנם צעירים שאיבדו את חוש הכיסופים.
גם רוצים לגעת, אבל כאן ועכשיו!
ואכן, יש ערך עצמי גם לכיסופים, לגעגוע. הם מבטאים אולי את הדרך הארוכה שהיא בעצם הקצרה, הם המצפן המסמן את הדרך.
מי יגיע? אין לדעת. אך למי שיש כיסופים יש גם דרך. וגם זה הרבה כיום.
[ליצירה]
אופטימית- ערן כתב: להביא הגואל. להביא זה אקטיבי. זה לא לשבת ולחכות, אלא לפעול כעם, וכל מה שכתבת.
החרוזים והמקצב יוצרים שיר מאד נעים לקריאה, ועם התוכן אני לא מתווכחת.
[ליצירה]
אופטימית יקרה,
מכוחי ועוצם ידי כבר שבענו די. להגיד " להביא גואל" כמו שכתב/ה סתיו זה לעבוד על כל הדברים האלה על מנת לגרום להגעתו. לפעול מכוחו העצום של הקב"ה, זה שהוא מרעיף עלינו רגע רגע, ולהביא את הגואל כן כן, להביא. לא רק להאמין במיתוסים האלה, להשקים ולהעריב איתם ולפעול למימושם.
אמן.
[ליצירה]
שיר מקסים!
לדעת את עצמי, להבין את האני שלי,
להיות רגיל וטבעי ושלם עם עצמי!
מחשבות של כל אדם באשר הוא אדם.
מדבר ישירות אל הלב ללא קיצורי דרך,
לא בגין חולשה נאמרו הדברים אלא בגין חוזקה של הנפש היכולה להתמודד עם עצמה.
יוצא מהכלל שירך זה הזורם להפליא ומצליח
להכניס את הקורא אל תוך האווירה של שירך
תודה לך כי אהבתי ואהדתי:
חיים
[ליצירה]
הרי הרגע שאלת סימן שאתה גדול!
שיר נהדר על אנשים קטנים אבל גם האותיות קטנות.
האם זה כדי שנזדה יותר עם השיר?
אהבתי כמו את האחרון שלך.
תודה לך:
חיים
[ליצירה]
וואו. אחי.. שיחקת אותה.. כל כך כל כך כל כך מתחברת...
בדיוק חשבתי עכשיו על משהו שקשור וזה ממש התחבר לי לתשובה שעניתי לעצמי..
שנזכה לעבור את שלב הבילבולים ברובד האישי וגם ברובד הכללי-כל עמ"י ונגיע כבר לגאולה...
[ליצירה]
זה פשוט אכזרי לכתוב "ואל תפקירנו" - וכי מה עובר כעת על המגורשים אם לא הפקרות?! זו הרי האיוולת הגדולה ביותר בכל מסע הגירוש הזה - "יש פיתרון לכל מתיישב"... שקר! שקר! שקר!
ועוד נכתב - "אזור כוח והגן על בתנו", ואני מבקש, רק לא זה! ראינו איך הגנת על בתי גוש קטיף, בתי הכנסת, בתי שדרות, בתי נתיב העשרה ועוד הרבה בתים שנמצאים בפחד מתמיד מפני אימת הקאסם, ואין מגן ואין מושיע.
אז אנא ממך כותב יקר,
אל תכתוב שקרים! כתוב אמת! ובכך לא תבזה את עוצמת השירה!
[ליצירה]
שיר מקסים! וכפי שאנו יודעים "לפני שבר - גאון", ואז מגיע השבר. יש אנשים מנופחים המדברים גבוהה גבוהה, משדרים יציבות ומזרים הבטחות עד שבשניה אחת הם הופכים לנזקקים, חסרי יכולת לזוז, מרותקים למיטת בית החולים...
[ליצירה]
שאלת השאלות
שיר מקסים המבטא את חיבוטיו הקשים של האדם אל נוכח המציאות האלוקית הנעלמת. מעניין לדעת מה היה הבסיס לכתיבת שיר זה? האם אירוע מסויים הוביל לכתיבת שורות אלה?