[ליצירה]
לא יודעת אם לקרוא פאנצ' ליין לביטוי כל כך מעודן ולא מתריס, כמו יתר השיר.
אכן יש לישי יצירות חזקות יותר, אז מה, לכולנו יש חזקות פחות.
טוב שמישהו (ודווקא צעיר מאד) מוצא צורך להצביע על תופעה. זה מפרה לאחרים את הדמיון וכוח היצירה. וישי טוב בזה.
[ליצירה]
ברור מאד.
שתי שניים.
לפני דקותיים הן היו שוניות אלמוגים, עטויות ברובד של גוויות חיידקים ואבנית בצבע אוף-ווייט מאחורי שפתיים נעולות.
עכשיו הן עומדות במקומן, בלי כיסוי ללובנן, מחפשות מסתור מאחורי השפתיים שנפתחו בשאלה ומציגות אותן לראוה במראה. הן ממתינות עד בוש. הן בושות. נטולות שפה. נאלמות. רוצות להעלם. רק הלשון שמחליקה עליהן מזכירה להן שמלאכתן מיד תתחיל.
מה, יש לך רק שתיים כאלה?
[ליצירה]
צאי וראי (היפה בנשים)
הקוצרים מעלמים (ברינה) עלמות
ואת (נַעלמה מעיני העלמים,) ערֻמה לי (לבדי)
בפאת השדה
(כמו לקט לעני).
.............
אני הולך (הלוך ובכה) ומרקד (כנושא אלומותיו)
הולך, קרב ובא (ברינה)
הטי אֹזנך (כל עוד אני עלום מעינייך)
לפעימות האדמה.
____
אולי?
[ליצירה]
אביב וסתיו -
עד מתי תיצהב?
נילס הוא סתם ברווז צהבהב
במשלי שועלים
מקומו לא יכירנו
וירושלמי הוא כוכב -
מי עוד הרבה לפרסם יצירות בכתב
ממנו.
וחוץ מזה התגובות שלך מצחיקות אותי עד להתפקע, וזה אתר רציני. בבקשה ממך. שועל אדמו"ר??
תגובות