[ליצירה]
תסביר לי - כאשר הכל נרגע עולה זיכרון שהוא כחרב מונחת על צווארך?
[ליצירה]
[ליצירה]
יופי של נגיעות, חבל שאין סדר בחריזה - בהתחלה 4, אז שלוש, אז שתיים, אז עוד שתיים וכן הלאה - דווקא בגלל שהשיר קטן וצר אז מרגישים כל חריגה מהקצב והמבנה.
[ליצירה]
טוב כשקראתי את זה פעם ראשונה הייתה בעיה - עכשיו כשקראתי זה נחמד, כתוב יפה, אבל סקסיסטי משהו
הגבר הוא צייד הבחורה נכנעת
צייד רודף אחר לחמו, חוק יומו, צרכיו הבסיסיים
סקס זה לא צורך בסיסי בכלל, פשוט העולם כל כך שטוף זימה שזה ניראה כאילו זה כל העולם, האמת הפוכה היא - מרעיבו משביעו.
נשים לעומת זאת טומנות את היצר הזה בגבר - בלי להאשים אותן, זה משחק פשוט משחק כוחות.
בפרפרזה מסונטת קרויצר - כמו שאמרו ליהודים לעסוק רק במסחר והיהודים השתמשו במסחר כדי לשלוט בעולם, כך אמרו לנשים, אתן תשמשנה כלי משחק מיני לשימוש הגברים, והנשים הפכו כלי זה כדי לשלוט בגברים... כל כך שבויים הם שבחירתם איננה אלא מדומה.
[ליצירה]
השיר הוא חכם בתכלית שלו.
אבל השיר הוא גם מבנה ומשחק במבנה
השיר הוא גם מילים ומשחק במילים
כמו כן שיר הוא גם תוכן ומשחק בתוכן.
המבנה ניראה חסר אין בו שאיפה להגיון אלא אם כן ההגיון הוא שיהיה חסר הגיון וזה לגיטימי
המילים בשיר לפעמים רוקדות זורמות ולפעמים יושבות בצד מחכות לך שתזמיני אותם לרקוד.
מבחינת התוכן רק חבל שהוא לא מתפרס ליותר תחומים. את התמקדת יותר בתארים כמו מובס או מנצח שאפשר נגיד לומר במקום מובס - מקבץ נדבות או במקום מנצח הרקולס.
אני יודע שזה לא מתאים לומר בשיר רק הבאתי את זה בשביל לבאר את הכוונה של תוכן שמתפרש על הרבה תחומים ולא משתמש באלמנטים שבאים מאותו מקום כל פעם.
תגובות