[ליצירה]
מהשניים שציירת את זה אהבתי יותר
ההרים ברקע מצוירים טוב הסגנון שלך קצת פרוע (בהקשר חיובי יש לו אופי מעניין)
לדעתי העץ נראה קצת תלוש לא מתחבר לקרקע בצורה אמינה מספיק.
ציור טוב ומעניין,תמשיך להעלות..
[ליצירה]
מיכל, גם אני אהבתי פחות את הביצוע, אני חושב שרגע קצת יותר כהה, אולי רקע שהולך ונהיה שחור ככל שמתרחקים מהדמות (או מהמפתחות) היה מוסיף הרבה. דווקא הרעיון יפה. משום מה זה מזכיר לי קצת את השיר "לא אומרת כלום" של מטרופולין. משהו עם סגירות (נעילות) ובדידות, ועצבות...
[ליצירה]
הדמות מצויירת טוב, אבל לא גמורה. היא כאילו מצויירת רק בקווי מתאר, חסר עוד עומק, משחקי גוונים בעור שלו, בבגדים, משחקי אור וצל, גם באבנים.
שחק עם זה קצת, אני לא יודע לאן תגיע, אבל אני בטוח שזה יהיה מעניין...
[ליצירה]
אם הבחורה מהצייר צריכה להיות בכיוון הזה, אז לזה התכוונתי. פה יש הרבה יותר בצבע... הרבה יות חיות, עומק.
בכל אופן הפה קצת ריק, חסר הבעה, וגם העין הימנית. ונדמה לי גם שההבעה שהעיניים כן משדרות לא מתאימה לשאר הפנים, כאילו חסר לי איזה קמט של עצבות, או משהו בפה.
אבל שוב אולי זה אני שלא מבין... :)
[ליצירה]
אני יודע!
אלה אברהם ולוט, ברגע הגורלי שבו לוט מחליט לרדת לסדום ו"שולח" את אברהם ל... (לאן הוא הלך אז?!) אהבתי את התמונה! איזה רגע דרמטי. גם בלי לדעת שזה אברהם ולוט...
עכשיו אני גם שם לב שצד אחד מדברי והצד השני פורה, והרי לוט בחר באזור הזה בגלל שהוא פורה (או לפחות היה, חחח).