[ליצירה]
מבט אחד אל בית הילדות
וברז סמוי נפתח מאי שם
שופע סיפורים ושירים
סכר שכחה נבקע לשניים
בשצף הזכרונות
רב השנים
וזרם שוצף לו
ממעיין העבר
אל חופי העתיד
[ליצירה]
כן.. אתה מה זה צודק, עכשיו חלק ממגורשי גו קטיף רעבים ללחם.. כך שמעתי..ואין למדינה כסף בשביל החראוילות שהבטיחו להם, אז מה 'תה רוצה, שהמדינה גם תדאג לערבים טפילים שמתעקשים בכח לגור כאן? ועוד כל התהליך המטופש הזה נעשה דק בגללם.. תחשוב.
[ליצירה]
בגלל שאם לא, לעולם לא אוכל להבין את גישתכם הפוליטית, (או הלא פוליטת,) ואני מנסה! באמת שכן! אבל עוד לא הצלחתי להבין מה גורם לכם לחשוב שזה טוב, הפינוי.
ובמקרה של רם- מה גורם לך לשנוא??
תגובות