מתוק ומשונה (ומשונה זה טוב). למרות שהכותרת כל כך מזמינה למשהו הומוריסטי ומושקע והשיר עצמו קצת אכזב. תמוה לי למה אהבת השניים תשאר בלתי פתורה? אגב, ביטול "האם" (כך שזה יהיה: "הנשלים?.. הנושלם?") בשתי השורות האחרונות היה יוצר מבנה קצת יותר פירמידי והיה נותן לחידה קצת יותר מקום והיא הייתה יותר מורגשת כך- אי יציבות.
אך לסיכום- קצת לא ברור, אבל הרעיון מצא חן בעיניי.
[ליצירה]
מתוק ומשונה (ומשונה זה טוב). למרות שהכותרת כל כך מזמינה למשהו הומוריסטי ומושקע והשיר עצמו קצת אכזב. תמוה לי למה אהבת השניים תשאר בלתי פתורה? אגב, ביטול "האם" (כך שזה יהיה: "הנשלים?.. הנושלם?") בשתי השורות האחרונות היה יוצר מבנה קצת יותר פירמידי והיה נותן לחידה קצת יותר מקום והיא הייתה יותר מורגשת כך- אי יציבות.
אך לסיכום- קצת לא ברור, אבל הרעיון מצא חן בעיניי.
[ליצירה]
הפרה לא יוצאת למירעה!!!!!!!!!
"בלילה ההוא החל ההמון להאמין".....
שם ה.ב.רבה ל"ז ע"מ ב' וכמו שאמרו כבר שם....
משובך !
אם כבר אז כבר
(רכב סובארו סטיישן יד שנייה למכירה במצב מצויין
לפרטים טל: 050-876243)
[ליצירה]
בלי הפסקה-----מלא רגש כבד,ועייפות----מדגיש את האיטנסיביות----אני מקווה שהבנתי את רובו----בכל אופן אהבתי-----שמח שיצא לי לקרא כמה יצירות שלך (בעיקר שירים) לא להכל הגבתי הפעם , תמשיך לכתוב ברוב כישרון
שיראל
תגובות