יוחאי היקר!
צילום מקסים לכל הדעות, המביט בה שואל את עצמו דבר ראשון: האם זה בשעת זריחה או לעת ערב.
לאחר מכן ישאל את עצמו מה לקותרת ולתמונה?
אזי אין פשוט מזה: שתיהן ככפפה ליד.
תפשת את תנועת הענן עם צבעים מקסימים וזה הטבע בהווצרו ,ורק הוא שאין מלבדו השולט בכל וגם בטבע,
אותו יצר נותן לנו מחזות בשמיים לפי רצונו.
כי הוא מעל הכל.
מאד מרגש לראות את היצירה ובעת הזו לחשוב על השם שנתת לה.
וכאן החוזק שלה.
תודה לך:
חיים
[ליצירה]
יוחאי היקר!
צילום מקסים לכל הדעות, המביט בה שואל את עצמו דבר ראשון: האם זה בשעת זריחה או לעת ערב.
לאחר מכן ישאל את עצמו מה לקותרת ולתמונה?
אזי אין פשוט מזה: שתיהן ככפפה ליד.
תפשת את תנועת הענן עם צבעים מקסימים וזה הטבע בהווצרו ,ורק הוא שאין מלבדו השולט בכל וגם בטבע,
אותו יצר נותן לנו מחזות בשמיים לפי רצונו.
כי הוא מעל הכל.
מאד מרגש לראות את היצירה ובעת הזו לחשוב על השם שנתת לה.
וכאן החוזק שלה.
תודה לך:
חיים
[ליצירה]
א. ברכה הבאה ל"צורה" איזה כיף שיהיו כאן עוד צלמים!
ב. תמונה מעניינת אולי הייתי סוגר צמצם עוד קצת כדי שגם הקיר יהיה חד, קצת חבל שהחלק העליון של המעוין חתוך...
מותר לשאול איפה זה?
[ליצירה]
נראה לי....
בס"ד
שהקטע הזה רדוד מאד לעומת מה שהרגשת בארוע עצמו.
ואם כבר הזכרת את השירים ששרתם שם, אני אישית כבר לא מסוגל לשמוע חלק מהשירים, נמאס מהקטע הזה שמנסים כל פעם לחזור ולחוות מחדש את החוויה ע"י השירים ולא מבינים שככה רק שוחקים אותם,
מעניין אותי לדעת אם יש עוד אנשים שחושבים כמוני ואשמח לשמוע תגובות ולפתוח דיון בנושא...
[ליצירה]
ישי שור צר לי לאכזב אותך אבל אני לא רואה שום אמונה בתמונה הזאת אני רואה רק זיכרון מריר וכואב (ניצן שזה לא שאני חושב שאת חסרת אמונה או משהו רק ספציפית לתמונה הזאת)
-תמונה מעניינת שאומרת המון למרות החד ממדיות שלה!
יישר-כח
[ליצירה]
תמונה חביבה,
א. גם כאן וגם ב"יונתי תמתי" התמונה ממורכזת מידי לטעמי מה שהופך אותה לתמונה שגרתית שרואים בכל מקום- תנסה לצלם את אותה התמונה אבל שהתוכי יהיה בשליש הכי ימני.
ב. השיער שמאחורי העיין קצת שרוף.
מה שכן- המשך יפה לסדרת הציפורים (ש"קצת אחרת" גם כן נתנה משלה לנושא...)
חנוכה שמח!
[ליצירה]
לשאלתכם...
א. התמונה צולמה בחוף פלמחים- חוף מהמם>!!!
ב. קצת בתחום המקצועי- התמונה כמובן צולמה בצמצם סגור לגמרי, (הטישטוש של הצדפים הקרובים הוא בגלל השם מאד קרובים..) בעז"ה אני יעלה לאתר תמונה דומה עם צמצם פתוח ותראו את ההבדל....
[ליצירה]
הי לכולם!
א. (אין לי כוונות להתחתן בקרוב) אבל אני מודיע מראש שאם אותה אחת לא תתלהב מאירוסים- חבל"ז...
ב. האירוס הוא "אירוס שחום" שפורח בימים אלה ממש בנחל תקוע, ביער דודאים ובעוד כמה מקומות- רוצו לראות!!!
ג. האובייקט נראה קצת מודבק לא בגלל הענפים הייבשים אלה בגלל הפלאש...
ד. לגבי אותם הענפים-צר לי אבל אני לא נוהג לשנות את פני הטבע בשביל התמונה שלי (בתור עקרון) אם זה מפריע למישהו תמיד יש פוטושופ
תודה לכל המעודדים, יוחאי
תגובות