יוחאי היקר!
צילום מקסים לכל הדעות, המביט בה שואל את עצמו דבר ראשון: האם זה בשעת זריחה או לעת ערב.
לאחר מכן ישאל את עצמו מה לקותרת ולתמונה?
אזי אין פשוט מזה: שתיהן ככפפה ליד.
תפשת את תנועת הענן עם צבעים מקסימים וזה הטבע בהווצרו ,ורק הוא שאין מלבדו השולט בכל וגם בטבע,
אותו יצר נותן לנו מחזות בשמיים לפי רצונו.
כי הוא מעל הכל.
מאד מרגש לראות את היצירה ובעת הזו לחשוב על השם שנתת לה.
וכאן החוזק שלה.
תודה לך:
חיים
[ליצירה]
יוחאי היקר!
צילום מקסים לכל הדעות, המביט בה שואל את עצמו דבר ראשון: האם זה בשעת זריחה או לעת ערב.
לאחר מכן ישאל את עצמו מה לקותרת ולתמונה?
אזי אין פשוט מזה: שתיהן ככפפה ליד.
תפשת את תנועת הענן עם צבעים מקסימים וזה הטבע בהווצרו ,ורק הוא שאין מלבדו השולט בכל וגם בטבע,
אותו יצר נותן לנו מחזות בשמיים לפי רצונו.
כי הוא מעל הכל.
מאד מרגש לראות את היצירה ובעת הזו לחשוב על השם שנתת לה.
וכאן החוזק שלה.
תודה לך:
חיים
[ליצירה]
תמונה מעניינת,
אגב זה שהיא בשחור לבן לא הופך אותה לילדה של פעם אלא אם כבר לתמונה של פעם- חשבי על כך.
מעבר לזה היתי ממליץ לשים את האובייקט (הילדה) לא בדיוק באמצע אלא יותר בכיוון המנוגד להסתכלות (צד שמאל של התמונה).
בברכת ביקורת בונה,
יוחאי
[ליצירה]
האמת שקצת התבלבלתי בין ה"כמה חוזק יש באי האמירה" לבין הבריחה והשיכחה.
לטעמי שתיקה הרבה פעמים היא בכלל לא בריחה אלא דווקא מבט הרבה יותר עמוק ופנימי, סוג של קשר שכזה שמילים רק הורסות אותו.
בתקווה שנדע גם לשתוק לפעמים...
[ליצירה]
קטע נחמד,
מרגישים שהכותבת מלאה ברגשות חיוביים, איזה כיף!,
קצת קשה לי עם המעברים החדים מ-"הערכת עצמך" ל-"תתמודד ותשנה" אבל אולי זה גם חלק מהיופי שבחיים הדברים צרכים להשתלב זה בזה.
[ליצירה]
הפתרון הפשוט...
למה לא פשוט להתקרב עוד יותר ולפתוח צמצם?!?! (שייתן עומק שדה צר מאד...)
נ.ב. ואם מישהו רוצה הסבר- אני כאן...
מה שכן- תמונה יפה וחשיבה יפה !
[ליצירה]
ישי שור צר לי לאכזב אותך אבל אני לא רואה שום אמונה בתמונה הזאת אני רואה רק זיכרון מריר וכואב (ניצן שזה לא שאני חושב שאת חסרת אמונה או משהו רק ספציפית לתמונה הזאת)
-תמונה מעניינת שאומרת המון למרות החד ממדיות שלה!
יישר-כח
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
בחיי שלא הבנתי מה הקטע.... (ואולי בגלל שאני לא יודע על איזה שיר של ברי אתה מתכוון) אבל בכל מקרה גם אם אתה רוצה לתאר מציאות מסויימת של מישהו מסכן ואומלל יש דרכים יותר אנושיות ויפות לעשות את זה.
ואגב אם ממש חסר לך הקטע של זוועה וסיוטים אתה יכול ללכת לראות סרטים בסגנון- יש כאלה בשפע!
[ליצירה]
א. תודה לכל המתלהבים!
ב. סתיו- הפעם אני לא כ"כ מקבל את הביקורת (שלא כמו ביצירה "צומת הגוש" שהיא היתה יותר במקום..) הפוקוס והצמצם הפתוח הם בכוונה כדיי לתת לגלים ולחול תחושה של אינסוף,
גם בעניין של הקומפוזציה אין טעם לעשות כאן שלישים כי אז יהיה הרבה שטח מת מה גם שכאן התמונה לא חצויה בדיוק בחצי, אבל תודה בכל אופן...
ג. ערוגה- הסוד כאן הוא כמו שסתיו אמרה- צמצם פתוח ופוקוס על המרכז,
התמונה צולמה מגובה החול (כן המצלמה שרדה את זה- וזהירות מהגלים הבאים...),
והכי חשוב עם הרבה רגש- לטעמי זה הסוד הגדול...
[ליצירה]
כשקראתי את הקטע עלו לי מחשבות דווקא על
"מוות".
הקטע מדגיש בצורה כ"כ חזק וכואבת את החלל הריק, את הבור שנפער ואת ההרגשה של כל העולם ממשיך והאדם שקוף/ריק/מביט מבחוץ על כל זה.
"מגורשת" אני שלא הייתי גר בגוש הספקתי קצת לשכוח שיש עדיין אנשים שחיים במציאות הזו, ובזכותך עלה הנושא שוב לתודעה שלי, תודה!
בברכת גאולה שלמה!
תגובות