א. פשוט לפי הצבע הלא טבעי והלבן משהו..
ב. מאחורי אבנים מסויימות יש כמו מסגרת קטנה של צל (רואים מסגרת אחת כזאת מתחילה המפינה השמאלית התחתונה)- מקווה שאת מבין למה התכוונתי
[ליצירה]
פלאש
א. פשוט לפי הצבע הלא טבעי והלבן משהו..
ב. מאחורי אבנים מסויימות יש כמו מסגרת קטנה של צל (רואים מסגרת אחת כזאת מתחילה המפינה השמאלית התחתונה)- מקווה שאת מבין למה התכוונתי
[ליצירה]
אני שונא אנשים שמוציאים סטיגמות על קבוצות שלמות. חלק מהדברים נכונים על חלקים נרחבים של האוכלוסיה ולא רק ב"דוסילנד" אבל יש בהחלט דברים שראוי לסלוד מהם, מה שאת עשית למשל..
[ליצירה]
מעניין שמספר התגובות הוא כמספר הצפיות. אני זוכר חזרנו מחתונה ועברנו ליד משאית כזאת וכל הדרך ירדנו על כמה חבר'ה שזה בקושי יספיק להם לארוחה אחת, למחרת ארוחת צהריים- עוף וכולנו חשבנו על אותו דבר.
[ליצירה]
כתום? יש כתום ויש כתום
אני אוהב לחשוב על המהול באדום
זה שלעת ערב הולך ונעלם
והלב עומד עואב ונדהם
אך אל יאוש, יש עוד תקווה
מחר הכתום שוב יעשה לנו מחווה.
בשאיפה לחזרה לגוש ולשאר חלקי ארץ ישראל במהרה
[ליצירה]
מבצע סבתא נחלאווים זה לא דרעק, זה פשוט פאזה שעוברת עם הזמן. ודרך אגב הקצ' היותר גדול של הסיפור הוא שהוא אמיתי.
ממזר פרחים בתור אחד שהיה בנח"ל עם מ"מ גולנצ'יק זה לא צריך להיות בעיה.
תגובות