[ליצירה]
האם זה מה שעובר בליבו של גנב בלילה כל עוד ישנים הכל שלי אף אחד לא רואה. בודק את העירנות לפני שעושה את המכה.
או שמא איש החש בדידות, יש לו הכל אך זה לא שווה כלום בלי קרבה אל מישהו הוא דופק על חלון אך העולם שותק בפניו אינו רוצה לחבור נשאר ישן. משאיר אותו ואת השייך לו בחוץ. בסוף גם נקודת האור תכבה הלוואי כבר יגיע הבוקר.
[ליצירה]
לא נראה לי שהייתי צריך לקאוא פעם שניה. לכל אחד יש את 15 דקות התהילה, אבל כמו שאמרת האמונה היא נצחית(דרך אגב לא היתה לך איזה תפארת שם איפה שהוא?)
תגובות