הוא התיישב מול השולחן, והתחיל לכתוב. הוא התחיל בסיפור אימה.

 

היה זה יום שישי ה-13 לחודש הוא עשה את דרכו אל עבר שולחן הכתיבה, בדרך עבר מולו חתול שחור, הוא הוציא  את זה, את העט שהיה תקוע ברגלו והתחיל לכתוב על נייר את הספר החדש שלו, מד"ב.

 

בגלקסיה אחרת בשם "שביל המיץ" ישב, או משהו דומה לישיבה, יצור בשם רובח מול טארק, דומה למה שאנו היינו קוראים שולחן. הוא התחיל, הוציא את אצבעו, היחידה בכף רגלו האמצעית, ושלח הפרשות של דיו אל עבר פיסת הג´ל השטוחה. החל לכתוב על בן כדור הארץ, אשר בשעמומו ישב והחליט לכתוב מה שקרוי בפלנטה ההיא אגדה.

 

היו היה, בארץ רחוקה, נסיך אציל אך סופר צעיר ומוכשר הוא התיישב ע"י השולחן הוציא את קולמוסו, הקולמוס שדרכו יכל לבטא את כל מחשבותיו. משרתו הגיע עם גיליון קלף. קול שריטת הקולמוס על גבי הקלף העלה מאיליו סיפור עתידני.

 

בחור צעיר ישב לו ע"י שולחן עשוי מחומר חדש, "פלסטיק" שמו. הבחור הוציא את עטו, כלי המיועד לכתיבה שמוציא את הדיו מתוכו, והחל לכתוב על גיליון "נייר". הוא התחיל לכתוב סיפור מציאותי.

 

בחור שהתמכר לאתר באינטרנט, והחליט שהוא חייב לכתוב והתחיל את כל ההתחלות האפשריות לסיפורים, הכניס את עצמו בתוך כל הסיפורים האלה, עד שנמאס לו והוא פשוט שם נקודה.