[ליצירה]
משום מה המחשבה הראשונה שלי הייתה שענן יורד מטה, כמו קרן -אור לעבר הפסל.. ורק אז הבנתי שאולי זו מזרקה פשוטה מאחוריו. בכל אופן, מעניין (למרות שחסר אור). העצים נראים ממש כמו ציור..
[ליצירה]
חברים..לפני שאתם ממהרים לשפוט.. אני תפסתי את הדברים מנקודה של קינאה, של "הלוואי ויכולתי להזדהות ולחוות כמוהם אבל אני לא, לכן אתמודד בדרכי שלי-ציניות". אני חושבת שהכוונה היתה טובה.
אבל.. מודה.. גמלי צרם הביטוי ושמץ ההתנשאות.
[ליצירה]
מעניין ומרגיש מוכר.. מסכימה עם נביש-אולי כדאי לוותר על כמה שורות שהופכות את המסר ללעוס. ומאוד אוהבת את סגנון הכתיבה שלך!
[ליצירה]
[ליצירה]
אם תסתכלו מקרוב תוכלו להבחין כי זו נורה.. מצאתי אותה שקועה בחול ולא יכולתי להזיז אותה לצורך הצילום-בימוי מלאכותי של תמונה נוגד את עקרונותיי. הרעיון הוא שהיא נראית דולקת ממש, למרות שזו רק השתקפות השמש. לפחות ניסיתי.. :-)
תגובות