קצת, הרעיון יפה, אבל יש בעיה קטנה לדעתי.
השם שנתת לצילום הוא חי צומח דומם.
חי - היונים
צומח - העץ
דומם - המכונית
הבעיה לדעתי היא שהמכונית לא ממש דומם בתמונה, היא מטושטשת כי היא מן הסתם באמצע נסיעה, וזה די שובר את הרעיון.
צילמתי אותה בת"א, אהובתי. מעניין שהמכונית הפריעה לכם, כי חיכיתי לפחות רבע שעה עד שעברה מכונית לבנה דווקא (צבע כהה היה הורס את הניגודיות שרציתי) ובדיוק בזוית כדי שתהיה בצד הימני של התמונה, לקומפוזיציה נעימה יותר.
בפעם הבאה לא אשקיע כ"כ :-)
כי במקצוע אני בור לגמרי, היא שזו תמונה נחמדת שבכיף הייתה עושה חדר של מתבגרת למעניין יותר.
איפה צילמת את זה? מגניב שתפסת כך את כל העסק.
הכותר קצת שחוק, אמנם, זה מה שהביא אותי לראות, אז, זה עשה את שלו.
אני הייתי משנה את הכותרת (אין לי רעיון כרגע לשם חדש).
אבל דווקא המכונית זה מה שהכי אהבתי כאן, ואת צודקת שהצבע הלבן חיוני כאן. וזה שזאת מונית (נראלי לפחות) בכלל עושה את זה.
מעניין שגמאני חשבתי על המכונית כעל חי.
איזה מגניב! אנ'לא מבינה כלום בצילום, אבל מגניב לי שאת עומדת איזה רבע שעה כדי לחכות דוקא למכונית לבנה, ושתהיה בצד הימני...
אבל מה שבאמת הגניב אותי- זה איך ידעת שאת צריכה דוקא את המכונית הלבנה ושתהיה דוקא בצד ימין... איך את יודעת את כל זה???
ומה שהכי משגע אותי זהשאיך יש לך עצבים לחכות עד שהזבית תהיה טובה, לתפוס בתמונה שלךגם ת'יונים, גם את העץ, ותוך כדי זה לחכות למכונית לבנה, ובינתיים היונים זזות, אנשים עוברים מול המצלמה.... את ממש מוכשרת! (=
(את וכל האנשים שמצלמים כמוך..)
התמונה מקסימה, יופי של תפיסת רגע. המריחה של המכונית טובה, אבל נראה לי שהיא קצת הרסה עם היונים. או שלא. אני לא סגורה על זה. מה שמעניים בתמונה זה המשחק עם הכותרת- פשוט צריך לחשוב מה פה חי, מה פה דומם, וזה ממש נחמד.
הייתי משנה את החיתוך של התמונה, וסוגרת אותה יותר.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
קצת, הרעיון יפה, אבל יש בעיה קטנה לדעתי.
השם שנתת לצילום הוא חי צומח דומם.
חי - היונים
צומח - העץ
דומם - המכונית
הבעיה לדעתי היא שהמכונית לא ממש דומם בתמונה, היא מטושטשת כי היא מן הסתם באמצע נסיעה, וזה די שובר את הרעיון.
[ליצירה]
צילמתי אותה בת"א, אהובתי. מעניין שהמכונית הפריעה לכם, כי חיכיתי לפחות רבע שעה עד שעברה מכונית לבנה דווקא (צבע כהה היה הורס את הניגודיות שרציתי) ובדיוק בזוית כדי שתהיה בצד הימני של התמונה, לקומפוזיציה נעימה יותר.
בפעם הבאה לא אשקיע כ"כ :-)
[ליצירה]
לדעתי האינטואיטבית
כי במקצוע אני בור לגמרי, היא שזו תמונה נחמדת שבכיף הייתה עושה חדר של מתבגרת למעניין יותר.
איפה צילמת את זה? מגניב שתפסת כך את כל העסק.
הכותר קצת שחוק, אמנם, זה מה שהביא אותי לראות, אז, זה עשה את שלו.
[ליצירה]
שם בדוי- זה כמו להפגין נגד ניסויים בבע"ח אל מול הכור בדימונה. נכון, זה חשוב, אבל זה לא המקום המתאים.
ניצן- לא, אמירה אינה מספיקה בכדי להפוך תמונה לצילום אומנותי. היא אמורה לבוא בנוסף לעיצוב ויזאולי: קומפוזיציה, מיסגור כלשהוא, מיקוד, עומק שדה וכו וכו.
[ליצירה]
נביש- אני איתך במחאה.רק תגיד יום ושעה ואגיע לכבול עצמי בשרשראות ברזל לכל קרוואן! אתהלך עם לפידים ברחובות! אחסום כבישים! מה דעתך על כתום כצבע למאבק שלנו? יש לי הרגשה שזה יתפוס חזק..
[ליצירה]
ענק! נפלא! מצוין! זה בדיוק העניין- לתפוס רגע סתמי לכאורה ולתת לו נפח ע"פ המשמעות שאת מצאת בו.
ממש נדמה כגולגולת בוכה. באמת יופי של תמונה, אהבתי מאוד
[ליצירה]
בסדר.טעיתי.מודה.הברזתי משיעורי לשון כבר בכיתה ד, ולא יודעת לנקד נכון את המילה "שיבלת"..
ולכל עשרות שולחי-ההודעות-הפרטיות בנידון אומר דבר פשוט.. באומנות כמו באומנות יכולתי לטעון כי הניקוד שגוי בכוונה..מעין פרובוקציה.. אמירה. ואז הייתם מתלהבים לרעיון..תודו! :-)
תגובות