חביב...
אני חייב להוסיף שדוד שלי הראה לי פעם תמונה של שלט שעליו היה כתוב (באנגלית):
זהירות!
הנגיעה בגדר גורמת למוות מידי!
מי שייתפס נוגע בגדר יקבל קנס!
יום טוב!
עומר
מה זאת אומרת? ברור מה אסור לעשות.
א. אסור להכניס בעלי חיים שיוציאו את כלבי הנחייה המסכנים אל העיוורים אלא צריך לתת לכלבי הנחיה מנוחה עד מות הכהן הגדול (או שיכנסו העיוורים בעצמם ויקחו אותם) וזה כנראה שלט שהופיע ממש ליד השלט 'ברוכים הבאים, מועצה מקומית גולן בבשן'.
ב. אסור להכניס בעלי חיים אל מכלאת כלבי הנחייה שנטרפה דעתם וברור שאסור להוציא את כלבי הנחיה המסוכנים האלה שידועים בתוקפנותם (כפי שכבר רמז כרובי, מרק כרובית).
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
חביב...
אני חייב להוסיף שדוד שלי הראה לי פעם תמונה של שלט שעליו היה כתוב (באנגלית):
זהירות!
הנגיעה בגדר גורמת למוות מידי!
מי שייתפס נוגע בגדר יקבל קנס!
יום טוב!
עומר
[ליצירה]
מה זאת אומרת? ברור מה אסור לעשות.
א. אסור להכניס בעלי חיים שיוציאו את כלבי הנחייה המסכנים אל העיוורים אלא צריך לתת לכלבי הנחיה מנוחה עד מות הכהן הגדול (או שיכנסו העיוורים בעצמם ויקחו אותם) וזה כנראה שלט שהופיע ממש ליד השלט 'ברוכים הבאים, מועצה מקומית גולן בבשן'.
ב. אסור להכניס בעלי חיים אל מכלאת כלבי הנחייה שנטרפה דעתם וברור שאסור להוציא את כלבי הנחיה המסוכנים האלה שידועים בתוקפנותם (כפי שכבר רמז כרובי, מרק כרובית).
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
.
מפתיע אותי שרק זה ארסנל התגובות.
אני מאד אהבתי,אם כי לא היה צריך לכתוב גם בסוף כל שורה, סטייל "עננו XXXXX עננו".
היה חסר גם קצ' יותר רציני בסוף.
והקשר מעולם לא שבק חיים,חצוף!
[ליצירה]
here i come
יפה, עדין, עשוי נכון
מזכיר שירים על גיל תיכון
איך מבוגר, אב לארבע
כותב שירים על אהבה!
אבל ביקורת, יש לומר,
יש כאן חרוז די מיותר
כי לוח השנה הצבעוני
מופיע לו בבית השני
ואין סיבה, (זה די חשוב)
ברביעי לכתוב זאת שוב...
אבל עדיין יש לומר
כי הכותב אכן מוכשר!
(אכן חוצפה לי יש מירב
כי הוא יכול להיות לי אב...)
[ליצירה]
כמה עולה קילו בגין?
"כל פעם שאני בשוק אני מצלמת" אם כזאת תמונה יפה ועשירה יוצאת למישהו בשוק, הוא בטח ממש מעולה כשהוא יוצא מהשוק...
וזה שתמונה צולמה בשוק מחנה יהודה זה מצויין, (בשונה ממה שכתבת, ערוגה.) מה שמוביל אותי לתמוך בגרסת הצבע,שהוא מה שבד"כ מאפיין שוק. (את הצעקות אי אפשר לתפוס בסטילס)
בהחלט אהבתי את הטישטוש בתנועות של המוכר.
(ותדרשי מ"מסגריית הכפר 039320939 אחוזים על הפרסומת.)
[ליצירה]
.
ברור שאני אחשוב שאת הבת של השכנים! כל יום חוזרת לי בחצות הלילה, כשאני בכלל לא יודע עם מי את מסתובבת! מזל שעצרתי לך עם האוטו, אחרת מי יודע לאיזה טרמפ היית עולה? את יודעת איזה אנשים מסתובבים היום בכבישים?
[ליצירה]
פששש...
יפה מאד. הגעתי הביתה לשבת ורציתי לקרוא יצירה או שתיים.
בסוף קראתי אחת.
ונהניתי.
אגב, מאיפה המקור, יעני מה שכתבת למטה בקטן?
שבת שלום, ואל תאכזב אותה.
[ליצירה]
והרי התפלספות:
בשירו של סטינג שיחי'- "S.O.S" הוא כותב שהוא נמצא על אי בודד, ואת המצוקות הפנימיות שלו הוא שולח בתוך בקבוק, שכל העולם ידע כמה רע לו. (ויש שקישרו לאדם על סף התאבדות).
השיר מסתיים בכך שהוא קם בוקר אחד ו "DON'T BELIEVE WHAT I SAW..." הוא מגלה על החוף מיליוני בקבוקים שנשלחו אליו, ומסתבר שגם כל העולם שבוז. (וזה במילים שלי...)
בקיצור, טוב לדעת שאנשים שולחים בבקבוקים גם עובדות אופטימיות (אם כי נוגות משהו..).
נראה שהילד וסנופקינו הקטן נמצאים במצב משפחתי שלא היה מאפשר לשלוח לך בקבוקים עם תחושות דומות, וחבל.
אני, לצערי, נמצא עם הסנופקין וילדו באותה הסירה (הלכנו לאיבוד בים...) ולשלושתינו אין אי לנוח עליו.
אוי בעיית הרווקים...
בכל אופן אשלח לך איחול של דודות: שתזכי להקים בית נאמן על האי...
אשמח לשלוח סידור פרחים לחתונה...
עלי והצליחי-
ממזי.פ.
תגובות