בסוף
לא ישאר דבר - -
חוץ מבורגנות עלובה
חג אצלו חג אצלה משכנתא
כלום חוץ מחיוכי מפגשים התנשקויות
וזכרון עמום –
יכונה זכרון ילדותי
תנועת הרוק, זיעת השואל
אולי נכתוב על קיר ביתנו - - גם נמסגר.
עלובים הם חיינו בזמן האחרון
כאן ניקבר.
עלובים הם חיינו בזמן האחרון..
אחח... מצקצקת בשפתיי באי שקט ואי נחת.
איזה שיר עצוב.
(זו בעייה שהמשורר הזה הצליח לגעת באיזה עצב חשוף של עליבות החיים שתמיד הרגשתי, וזה מחניק את הגרון).
כלנית אבןטוב, אז נישאר לא בורגנים, לא אצלי-אצלה. עדיף לבד
ובדירה שכורה.
שגרה - זה רע?
תחת הררי כל שגרה ניתן להיקבר. הבחירה היא האם להפוך יומיום לשיגרה והאם להילחם בהררים.
גם שגרה של לבד קוברת, ואם למות, אז יחד..
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
עלובים הם חיינו בזמן האחרון..
אחח... מצקצקת בשפתיי באי שקט ואי נחת.
איזה שיר עצוב.
(זו בעייה שהמשורר הזה הצליח לגעת באיזה עצב חשוף של עליבות החיים שתמיד הרגשתי, וזה מחניק את הגרון).
[ליצירה]
טוב, אז נישאר לא בורגנים, לא אצלי-אצלה. עדיף לבד
ובדירה שכורה.
שגרה - זה רע?
תחת הררי כל שגרה ניתן להיקבר. הבחירה היא האם להפוך יומיום לשיגרה והאם להילחם בהררים.
גם שגרה של לבד קוברת, ואם למות, אז יחד..
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
זה יפה איך שמאיזור הדמדומים שממנו את באה, יש מקום להכספת השמים ויש גם נתינת אפשרות לָשָבַּת להציף רגש ישן עד כדי אפשרות לבוא ימים חדשים.
(אגב, ברור שברי עדיף)
[ליצירה]
למען הסדר הטוב
יש שיר אחר על צ'ט של ארז שנמצא כאן ולא עמד בכלל בפני שאלת הצנזור.
הנה
שיר אחר (גם של ארז) שצונזר מהאתר אך נערך עליו דיון בפורום יצירה. והוא גם הובא שם.
לטעמי, דוקא הוידוי האינטימי והשימוש בגוף ראשון הם שנותנים לשיר את עצמתו ובאיזשהו מקום הם שנותנים לו את מקומו כאן איתנו.
[ליצירה]
תודה מתוקות.
שרה, הערוגה שלך לא מעודכנת, אצלינו אומרים להתראות לילדים ולילדות והולכים בעקבות הכוכב, ובסוף, בעת הזיקוקים הוא אפילו (אוי)נופל. (אבל עדיין הולכים אחריו)
ועוד מילה, מה שמשך אותי בשיר של אלג'יר זו הפניה הזו לאנשים האנונימיים בעולם, בראש השיר,
הביאו ,
יש בזה הרבה בטחון שכך יהיה, אני חושב. רציתי גם להתחיל כך שיר, אך מה שיצא זה הבאתי (אז הביאו, טוב?)
תגובות