בסוף
לא ישאר דבר - -
חוץ מבורגנות עלובה
חג אצלו חג אצלה משכנתא
כלום חוץ מחיוכי מפגשים התנשקויות
וזכרון עמום –
יכונה זכרון ילדותי
תנועת הרוק, זיעת השואל
אולי נכתוב על קיר ביתנו - - גם נמסגר.
עלובים הם חיינו בזמן האחרון
כאן ניקבר.
עלובים הם חיינו בזמן האחרון..
אחח... מצקצקת בשפתיי באי שקט ואי נחת.
איזה שיר עצוב.
(זו בעייה שהמשורר הזה הצליח לגעת באיזה עצב חשוף של עליבות החיים שתמיד הרגשתי, וזה מחניק את הגרון).
כלנית אבןטוב, אז נישאר לא בורגנים, לא אצלי-אצלה. עדיף לבד
ובדירה שכורה.
שגרה - זה רע?
תחת הררי כל שגרה ניתן להיקבר. הבחירה היא האם להפוך יומיום לשיגרה והאם להילחם בהררים.
גם שגרה של לבד קוברת, ואם למות, אז יחד..
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
עלובים הם חיינו בזמן האחרון..
אחח... מצקצקת בשפתיי באי שקט ואי נחת.
איזה שיר עצוב.
(זו בעייה שהמשורר הזה הצליח לגעת באיזה עצב חשוף של עליבות החיים שתמיד הרגשתי, וזה מחניק את הגרון).
[ליצירה]
טוב, אז נישאר לא בורגנים, לא אצלי-אצלה. עדיף לבד
ובדירה שכורה.
שגרה - זה רע?
תחת הררי כל שגרה ניתן להיקבר. הבחירה היא האם להפוך יומיום לשיגרה והאם להילחם בהררים.
גם שגרה של לבד קוברת, ואם למות, אז יחד..
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
אופ לא מכיר את דגה ומה היה לו להתעקש לצייר רקדניות פריזאיות שמנמנות. אני מסתפק באחד שעושה ניגונים שמתאימים לבתי קפה או לגלריות שלידן. (ומצידי שילחין כמה רקדניות פריזיאיות (או פורטרטים של נשים עירומות))
סוערה מאמי - - אחח המשיכי למצוא בסיפורייך את הדרך הלא מרכזית ותעלי משם דמויות ציורים ולחנים לבושים (לבוש מלא) בתיאורים חיים. (- .
[ליצירה]
ענק. מעבר לרעיון הכללי שאומר ואומר. - הביטויים הקטנים האלה (הנגיעה הרדיואקטיבית של הגעגועים המוחלטים? קורן מאושר ביחס של 1:20 על כל דקת סלולארי??). כיף.
[ליצירה]
טוב מתוקים, לא יודע מה להגיד, אבל לא הצלחתי לרדת לסוף דעתן של חלק מהתגובות.
מה הבעיה באינגבול? הקפיצה היא כמובן מטאפורית אל עבר הריקוד הפרוע, אל עבר השפה הלא כתובה שפת השוליים, אל עבר חופש שנמצא מחוץ למסגרת (החלון). אבל בעיני דוד, מיכל תמיד נמצאת בתוך מסגרת החלון -ממנה היא נשקפת.
לא בדקתי אם המשמעויות האלה נשמרות בכתוב לאורך זמן אבל זו התחושה שלי מהתיאור הזה.
אגב הנה הביטוי הראשוני להבנה הזו (מפיו של יצחק גור)
http://www.tzura.co.il/tshsd/yezira.asp?codyezira=12043&code=28
תגובות