בעזרת השם יתברך

 

 

...אז ביום שלישי, אמרתי לבעלי "זהו אני חוזרת בתשובה!". הוא הוציא מהאף שלו את העשן של הסיגריות, והסתכל עלי ככה במבט, אבל אני לא דפקתי לו חשבון. "מה פתחת עלי עינים", אמרתי לו, "בחיימש'ך לא ראית מישהי שרוצה לחזור בתשובה?!" סתמתי לו את הג'ורה עוד לפני שהספיק לפתוח אותה.

אני כבר החלטתי. אני אסתובב בחוץ עם מטפחת.קודם כל זה טוב, כי ככה אף אחד לא יראה את הקצוות המפוצלים, וחוץ מזה, השיער שלי גם ככה יבש, כמו כבש, ובצבע מאט... אז למה לצבוע כל חודש? לשרוף ת'כסף על המספרה הזאתי, המגעילה, שהספרית הזאת, צורה לה לועסת כל הזמן אותו מסטיק עם ריח של שום? לא חבל? (נראה לי בעצם, שזה מהפה שלה הריח...) תאמין לי עדיף לשים מטפחת וזהו!

עכשיו, כשרות אני שומרת גם ככה, למה אמא שלי שמרה, ואני נשבעתי לה על הקבר שלה, זכרונה לברכה, שגם אני לא אערבב בשר וחלב וכל זה. וגם שבת אני כמעט שומרת, אז להפסיק לעשן ולנסוע? זה שטויות בשבילי! וחוץ מזה, הרב אמר ששבת, זה עסק עם הרבה רווח. תחשוב על זה: כל יום אני גומרת חצי פאקט מלבורו? אז יום שבת הרווחתי חצי פאקט? חצי פאקט זה חמש קופסאות, כל קופסא אחד עשרה שקל- חסכתי חמישים ושבע שקל כל שבת! חשבון פשוט! מה? אה... כן.. חמישים וחמש.

עכשיו, להדליק אור, גם ככה אני לא מדליקה, אבל לנסוע אני נוסעת...כאילו נסעתי. אם אני מפסיקה לנסוע, הרווחתי את כל הדלק של הנסיעה. זה יוצא עוד כמה גרושים. בקיצור, בשבת רגילה, אני חוסכת איזה מאה שקל, וזה בלי הכסף שאני נותנת לילדים על מועדונים ובירות.

אה, ויש גם את הענין הזה של הקללות. אז הרב הזה אמר בדרשה שיטה טובה: כל פעם שאני באה לקלל מישהו, במקום זה אני יגיד "השם ירחם עליו". הנה, אתמול הבן שלי חיים, יצא עוד הפעם עם השרית הפוסטמה הזאת. אז אמרתי לו :"חיים, השם ירחם עליך, אולי תפסיק כבר לצאת עם השרית הזאת, שהשם ירחם עליה, ועל אמא שלה, ועל האמ אמ אמא שלה?" נשמע יפה כזה, לא? תרבותי!

ואני גם מתלבשת צנוע. גם ככה אין מה להראות. מאז ההריון על ניסים, השם ירחם עליו, נהיתי דובה, אז התחלתי ללבוש בגדים רחבים כאלה וחצאיות- שלא יראו את כל השומנים, והורידים ברגלים. אז פתאום הרב אומר שצריך ללבוש רחב, ולא להראות את הרגלים וכל זה, אז אני שואלת אותך- זה לא מהשמים? זה לא השגחה פרטית? איך דוקא אחרי שהתחלתי להתלבש ככה, פתאום זה כתוב בתורה? נס, אני אומרת לך, נס. התחזקתי מזה לאללה.

וכל זה אני אומרת לך, בלי לדבר בכלל על העולם הבא. שמה, מי שעשה חטאים שורפים אותו, ומענים אותו, עד שהוא לא רואה בעינים. אל תצחק. איך שהרב אמר את זה, התחלתי לרעוד בכל הגוף. ואם הבנאדם הגזים, הוא יכול לחזור לפה בגלגול הבא בתור חתול, או כלב, או אבן. מפחיד, העולם הבא. אז אמרתי, מה אני צריכה על הראש להיות פתאום חתולה או כלבה? עזוב! עדיף לחזור בתשובה. אני, דוקא נראה לי שהכלב של לילי שכנה שלי, הוא גלגול. לפעמים הוא מסתכל עלי- בול העינים של הבת שלי, נינט.

בקשר לנינט, הרב אמר שזה שם, לא של יהודים. רצה לקרוא לה נטע. היה מת. זאתי על שם נינט מהטלויזיה!! יתהפך העולם אני לא מחליפה לה שם. שיקפוץ לי הרב הזה. השם ירחם עליו.

 

טוב, אני צריכה ללכת. יש שיעור עכשיו של המקובל מיפו. אמרו שאחר כך הוא מביא ברכות. תבוא גם אתה מה יש? אולי תחזור גם אתה בתשובה! לא רוצה? מה אני יגיד לך...השם ירחם עליך.