למה? למה? למה תמיד אני לא מבינה?
או שאני יהיה כמו כולם שאפילו אם הם לא מבינים הם תמיד יגידו: "מהמם" ,"וואו", העיקר להראות כאילו הם הבינו..
אז הנה בשבילך: וואו, מהמם, מדהים.
(אפשר הסבר? ..:-) )
[ליצירה]
למה? למה? למה תמיד אני לא מבינה?
או שאני יהיה כמו כולם שאפילו אם הם לא מבינים הם תמיד יגידו: "מהמם" ,"וואו", העיקר להראות כאילו הם הבינו..
אז הנה בשבילך: וואו, מהמם, מדהים.
(אפשר הסבר? ..:-) )
[ליצירה]
אני בעצמי אוהב שירים מהסוג הזה. אך
היית מחבר את שורה 4 לשלוש שלפניה ומוריד את המילה "את" בשורה 5. וכך היה יוצא:
עוֹבְרֵי אוֹרַח מָצְאוּ
אֶת מַה שֶׁלֹא אָבַד לִי
אֶת מַה שֶׁנִּתַּן
לִרְכּוֹשׁ בְּלִי מָמוֹן.
קוֹלוֹת חִזּוּר הַשַׁחְרוּרִים שֶׁבַּגַּן
מַרְאֶה הַנַּעֲרָה
הַחוֹלֶפֶת בָּרְחוֹב
וְנִיחוֹחַ עֵץ קִּינָמוֹן.
תגובות