נתן הינו גבר ורווק בכל מאודו. נתן גר עם שותף בדירה שלא ידעה סמרטוט כמעט חודש (טוב, לפני חודש אימא שלו באה לביקור. בביקור נתן היה חייכני ומנומס, אבל כשהיא עזבה, הוא התחיל לקלל). נתן לא יודע מה ההבדל בין מסקרה ורימל (שום תלונות. אין צורך שידע את ההבדל. ואגב, אין הבדל) והוא אוהב לאגור זוגות גרביים מלוכלכים מתחת למיטה. נתן יכול להרוג מקקים במחי נעל (ספורט, שחורה, מידה 44), לשמוע את הקרעכצ' ולא להניד עפעף. הנוף האהוב על נתן הוא בקבוקי בירה ריקים ואוהדי מכבי תל אביב צועקים ברחובות. נתן גם חושב שרונאלדו משחק נפלא (רונאלדו במכבי תל אביב? אני כבר לא זוכרת) ושאפטרשייב הוא לפעמים, בשקט, תחליף למקלחת. בקיצור, נתן הינו גבר בכל נפשו. רבקה הינה בחורה רווקה בכל מאודה. רבקה גרה עם שותפה בדירה עם קירות בצבע וורוד בהיר, וילונות מלמלה לבנים ופרחים קטנטנים רקומים בזהירות. יש לה חתול לבן ושמן שניזון מעוגות שרבקה הייתה קונה ומתחרטת רגע לפני שאכלה אותן. אותו חתול, מיצי (כמה מפתיע, מיצי), היה ניזון מכל דבר שערכו היה עולה על 200 קלוריות, מלבד מעוגת גבינה עם פירורים וקצפת, אותה היית רבקה זוללת בהיחבא מתוך המקרר באמצע הלילה, מתוך אמונה נשית חזקה שמה שאוכלים בעמידה, באמצע הלילה ומהמקרר אינו יכול להשמין. רבקה לעולם לא יוצאת מהבית ללא ליפ-גלוס, ומדי ראותה מקק רבקה פורצת בצווחות אימים, והיא והשותפה שלה אינן יורדות מהשולחן עד עולם, אלא רק כדי לראות אם השכן החתיך שגר ממול שם לב. רבקה מעולם לא החמיצה פרק ב"סקס והעיר הגדולה" ויש לה חמישה בשמים על המדף, כשלפחות אחד מהם חייב להיות של 'לנקום'. רבקה הינה בחורה בכל נפשה. צר לי, אבל לא. רבקה רואה תוכניות ספורט וצועקת קללות כאלו, שאפילו ערסי השכונה מהלכים על קצות סנדלי אילת שלהם, כדי לא לעורר את זעמה. נתן שומע שירים של בריטני ספירס. רבקה מהלכת בנעלי ספורט נטולות עקבים. נתן מקפיד להתרחץ גם מאחורי אוזניו. רבקה מסכימה שמקקים יעלו עליה באמצע השינה, ובלבד שלא תצטרך להתרוצץ אחריהם עם מחבת, כי בביתה של רבקה לא היה מחבת: היא הייתה מזמינה אוכל מוכן, או יורדת לקנות צ'ולנט ב"חנות האוכל הביתי של ציפורה". נתן כותב שירים ומחביא במגרה, שכללה חוץ מאותם דפים גם מכתב אהבה מרגש שלא העז לשלוח, תיאור שקיעה רגשני מהטיול לכינרת וכוסית קטנה שבה שמר את הדמעות שלו, שהיו זולגות בכל פעם שהיה רואה סרטים עצובים כמו "תעביר את זה הלאה" או "לשחרר את ווילי". רבקה אוהבת את ווין דיזל ושומעת רק מטאל. בצעירותה הייתה מתופפת ומנגנת על גיטרה חשמלית, אבל מאז שלקחה קורס בצניחה חופשית היא מוצאת את עצמה עסוקה יותר ויותר. נתן ניגן פעם על אקורדיון אבל עכשיו הוא משקיע את רוב זמנו בלימוד שזירת פרחים. הוא גם אוהב לקרוא מדי פעם את "סיפורי רחוב סומסום שכולנו אוהבים". הדמות האהובה עליו היא ציפורת. רבקה חושבת שהאבקות זה אחלה של ספורט ואין לה בעיה להיראות כמו סומו יפני, אבל היא לא, מאחר והיא לא נמשכת לדברים מוזרים כמו שוקולד או עוגות מוס. רבקה נהנית מסטייק טוב בעוד נתן אוכל סוכריות ג'לי בעוד הוא מבקר את סבתו בבית האבות. ועוד פרט חשוב: רבקה ונתן הינם סטרייטים לחלוטין.