[ליצירה]
ווי תודה!
לא הייתי פה כמה ימים, אז תודה על התגובות.פעם ראשונה שאני שולחת משו חזותי ולא ידעתי איך הולך כל הפרוצדורה...
...אז כן... הייתי בפנים. היה צריך לחתוך את הגג כדי להוציא אותי, אבל חוצמיזה ככה האוטו נראה.
ו...זה באמת עושה משהו כשמקבלים כזה רמז... ולא רק רמז להודות לו -זה פרט שולי. הרמז היה על החיים שלי.
במציאות התמונה יותר איכותית...
[ליצירה]
בס"ד.
מה ניזכרת עכשיו?? זה היה שנה שעברה לא??
ורק עכשיו אני מבינה את גודל הנס שהיה לך...
ממש השגחה פרטית...
{גם לתת לך למעוך את האוטו וגם להוציא אותך ממנו רק עם מכות קלות וכל זה כדי שאח"כ תגידי לו המוניי תודות... אמרתי כבר שהוא אגואיסט?!}... סתתתתאאאםםםםם.....
זה בסדר אני לא כופרת רק סקרנית קצת...
ברוך ה' שיצאת מזה!
אוהבת ומתגעגעת...
בת-חן.
[ליצירה]
-
מצד אחד אני מאד מבין אותך.
מצד שני, לא זולגת יותר מדי אהבת אדם מהסיפור הזה.
[ליצירה]
[ליצירה]
חמוד! (השיר)
זה בסגנון ארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת...
באמת חמודחמוד!
ולפי זה החיים יתחילו ב120... ועכשיו כשאני חושבת על זה לעומק, החיים באמת מתחילים רק אז...
[ליצירה]
חחחחחחחחחחח
חחחחחחחממממוווווווווווודדדדדדדדד!!!!!!!!!
או:
איזה חחחחחחחחחנננננננ נננננייייייייייייםםםםםםם הם.......
וחוצמיזה איך זה שתמיד יוצא לך סוף טוב?תסבירי לי את זה אחת ולתמיד! דחוף! זה מהראש שלך לגמרי או מבוסס על המציאות?
(ובליקשר לעניינים הרגשיים, זה גם כתוב ממש זורם... אבל מי אני שאגיד לסו...)
[ליצירה]
האמת היא
שגם אני לא יודעת מה זה ניואנסים... אולי זה כמו קטע חדש שלא נלמד רק עם מ' בסוף... סתם... התכוונתי להגיד בזה שיש ביצירה הזאת מוטיבים ספרותיים ("מוטיבים" אפשר לומר?) יענתו דברים אומנותיים שמופיעים/חוזרים על עצמם/סוגרים מעגלים וכו' ודל"ב ודו"ק ואכמ"ל (ע"ע סוערה שתחי') וד"ש.