[ליצירה]
לי קשה להנות מיצירות כאלו, גם אם הן כתובות טוב. אולי בגלל שאינני מבינה בשירה.
כואב נורא.
נורא.
בכיתי.
משום מה, בקריאות חוזרות, נדדו מחשבותי לקרקע גוש קטיף שנבתקה באכזריות.
מי ינחמנו.
[ליצירה]
על מה שיאמרו העולם - צ"ל על מה שיאמר העולם.
הרגש אכן חזק וברור, אבל המשלב נמוך מאוד וחבל. כשאת כותבת בתחביר כזה ובמשלב נמוך, נראה כאילו היה עדיף לכתוב את אותו דבר בלי הרווחים - כקטע רצוף.
המסקנה בסוף - גם אם נכונה, בלי קשר כרגע - ברורה מדי, וכתובה בצורה גלויה מאוד, מה שמקטין ומקהה אותה, לדעתי. ושוב, חבל.
[ליצירה]
חזקי - היצירה מצחיקה, אבל הלשון של אביאל קצת מעצבנת "המציאות הזאת, של היותך בת גיורת, הקשתה עלייך בשידוכים?" - לא הרבה אנשים מדברים ככה, וזה הופך אותו לדמות נלעגת.
[ליצירה]
חזקי,
1. אני מסכימה עם פוטו שהסגנון לא מתאים לך, היצירות שלך בד"כ יותר בהירות.
2. "אם במחשכים ילך תדיר,באור האושר לא יביט, היוכל נשוא חיי מרירות? היש תקוה לצאת מגיא דכיות?" - זה בית גאוני!
[ליצירה]
סיפור יפהפה!
רגשות האשם בגלל המטען הרגשי, הן מוכרות.
אבל תסביר - מה הקטע עם התהילים??? גם באחד הסיפורים הקודמים היה איזה משהו שהיא כל הזמן קוראת תהילי, מה הענין?
[ליצירה]
אהבתי
הכותרת של השיר המרמזת (כך לפחות נראה לי...) על מאמרו של הרצי"ה קוק "וממנה יושע", שבו הוא מבאר את עמדת הראי"ה קוק לגבי מסירת הכותל לידי בני ישמעאל, ביחד עם השיר הנוגע לנשוא, והתיאור הגראפי של הכאב על אובדן חלקי מולדת, יחד עם הצפיה לשובנו לכולם.
אהבתי.