[ליצירה]
זה תפקיד ראשוני לא?
כי אחרי שכל הצינורות התנקו, והסתימות נפתחו, כבר צריך תפקיד אחר שיחולל משהו נוסף, משהו שעוד לא מוגדר אצלי כ"כ...
בכל אופן ממש יפה
[ליצירה]
והנה אני בספירת העומר ועברה שנה
ואני כותבת פה תגובה חדשה בל"ב בעומר כשהימים נספרים נקצרים אוטטו נאספים
והקודש מתחבר ומתגלה ככה סתם
או בעצם דווקא כך.
תודה על השיר היפה.
[ליצירה]
יפה לך!
אבל אם כבר ביקורת...
אז גם הביקורת צריכה לבוא אם מילה טובה הלא כן?
כי הלא הושקעה מחשבה.?
בכ"א אני הייתי מוצאת מילה אחרת ולא משתמשת פעמיים במילה "א-לצו"
אבל בכ"ז זהו שיר נחמד מאוד!:)
טוב אני רואה שלשרשור תגובות אני לא כ"כ קשורה, אבל נו מילא העיקר הכוונה...
שנה טובה!
תגובות