"וכשיצאתי לחפש-
נעלמתָ.
מרוב שורות לא ראיתי דבר"
וצמצמתי.
"ריק פה.
שקט וסגור.
אם רק היית נותן להיכנס.."
ופתחתי.
ועדיין,
לא הבנתְ דבר.
תגובות
זה מדהים פשוט אותו דבר...
מילים סתומות
חידות לא פתורות
אותו אדם ... שקוע עד כאב...
(מצטערת,לא קשור אליך הכתיבה שלך הריצה מחשבות)
הסוד-יש דרכים לגרום לה להבין...
האמת-היא לא תבין!
רק אתה...
[ליצירה]
זה מדהים פשוט אותו דבר...
מילים סתומות
חידות לא פתורות
אותו אדם ... שקוע עד כאב...
(מצטערת,לא קשור אליך הכתיבה שלך הריצה מחשבות)
הסוד-יש דרכים לגרום לה להבין...
האמת-היא לא תבין!
רק אתה...
[ליצירה]
את "במשפט אחד". האם כל מילה בעברית נחשבת כיצירת היוצר? בעבר , בתחילת דרכי באתר זה פירסמתי תחת קטיגוריה זו , לאחר יום כיפור , את המילה "התרוצצות". מנחם לא פרסם אותה אותה בטענה שאין זו יצירה. הבנתי. אז יכול להיות שאם מנחם היה מסנן בימים אלו- לא היו מתפרסמים כמה וכמה דברים.
תגובות