[ליצירה]
למה, אבל
למה- ההרגשה המלנכולית הזאת? ומה לעזאזל הקשר בין הבבלי והירושלמי ליצירה זו? חדש אני באתר זה, ואת שפת הסתרים הזאת- לא אבין! בתקווה למורה נבוכים זמין, החזן.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
"בינגו", כמו שאומרים!
ה'התרוצצות' הזו, רצוא ושוב, בין דורו של פרעה לבין דורנו אנו, כשבסיום- האמירה החד-משמעית שדורנו הוא "תינוק שנישבה" בכל מה שקשור לעברו ולזכרון ההסטורי אותו הוא אמור לנצור וממנו הוא אמור ללמוד- כל אלה הופכים את השיר לשיר אלמוות (לפחות בעיניי). אהבתי מאוד, הראל.
[ליצירה]
פששש...
אני כולי נ-פ-ע-ם !!! מי אתה, 'רדף השיג'??? אחרי מי רדפת, ומה השגת? (סתאאאם, המשפט האחרון הוא סתם 'חירבוש' לשמו...) אין ספק, אתה משהו מיוחד! אני רואה אותך בעוד איזה 15-10 שנים, מרצה מכובד לפילוסופיה באחת האוניברסיטאות החשובות בארץ..!
יישר-חילך לאורייתא, ו(להבדיל)- לפילוסופיה! (ואולי... בראייה כלל-עולמית, כלל-מחשבתית, הרי זה... 'היינו-הך'..?)
קבל שכוייעח ענק, וגיוס קל ונעים!
אה כן, וגם... 'פסח כשר ושמח'!
ממני, הראל.
[ליצירה]
עדין ויפה
ביטוי נאמן ועדין למתח שבין העול (תורה ומצוות) ובין החיים על כל מהמורותיהם, וכן ליחס האמביוולנטי שיש לחילונים משכילים- כלפי שומרי תורה ומצוות. נהנתי- הראל.
[ליצירה]
אם יורשה לי...
א. אני לא תמיד מסכים לכך שהאמת מסנוורת. רוב הפעמים- האמת מ-מ-ש לא מסנוורת, ואנשים חוזרים על טעויותיהם משכבר הימים, בלי ללמוד מהנסיון.
ב. האהבה יכולה להיות עיוורת, גם כאשר האמת מסנוורת. אהבת-אמת איננה חייבת להסתיים במפח-נפש, אע"פ שהיא עיוורת. בקיצור, מסכים אני לדברי רן ידידי; לדעתי- הקשר בין שני חלקי המשפט- רופף ביותר,
וזהו! יומנעים, החזן.
תגובות