[ליצירה]
אז מה את רוצה
לומר לנו, שאין הרבה הבדל בין חילונים לדתיים? לענ"ד בזה את צודקת בהחלט: בין החילונים הפטריוטים של אז ובין הדתיים-לאומיים של אז- לא היה הרבה הבדל. אבל היום- המצב שונה לחלוטין. הלוואי על כולנו- בית חילוני כזה. פשוט- הלוואי על כולנו. גם על החילונים וגם על אלה המכונים: "חרדים". שבוע טוב, החזן.
[ליצירה]
למה כל הזמן
נטפלים רק לפרויד? פרויד פרויד פרויד... נמאס! אולי תיטפלו גם קצת ליונג, או לאדלר, שיהיה קצת פחות משעעמם? כל הזמן פרויד פרויד פרויד...
[ליצירה]
סנגוריה במידת-מה
על היצירה. אכן מדובר פה על אדם (אולי מוגבל-נפשית, במקצת) שאינו מבדיל בין עיקר וטפל, שמתרכז רק בטראומות הקטנות שלו במקום להזדעזע מן התמונה הכוללת, מן הטרגדיה הגלובלית הזו ששמה- שואה. (בכך- יצירה זו מזכירה באופן מופלא את שירו הפופולארי של אלתרמן- "אליפלט", ע"ע) וזו אכן האירוניה שיצירה זו באה להמחיש. רק ממש לא הבנתי- ושהמחבר יסביר לי בדחיפות- למה נקראת היצירה "יואב"? גיבור היצירה הוא אותו סמואל ואין שום יואב ביצירה! מחכה בקוצר-רוח להסבר, החזן.
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
תשובה מאוחרת
אם חייב איניש לבסומי... הה, זו שאלה גדולה..! אבל בדבר אחד אין ספק: יפה בושם לאישה- כפרח לערוגה !(זו האסוציאציה שהתחברה לי ברגע זה... יש טובות ממנה, אבל המוח שלי לא עובד עכשיו...). ומכאן גם כאב הראש... אבל בקשר לוויסקי ושאר "מבשמים" ממין זה- מדוע לא..?
[ליצירה]
סליחה, טעיתי
רק עכשיו, כשקראתי את השיר בפעם השלישית או הרביעית- ובמיוחד לאחר השורה האחרונה- פלנטה אחרת- הבנתי שהתכוונת לשואה. אבל בהתחלה- כשקראתי על הצריפים והחלונות והאירגון וכו'- הייתי בטוח שאתה מדבר על תקופת המעברות, בה אנשי השלטון באותה תקופה היו בטוחים שפתרו את בעיות כל העולים. סליחה, לפעמים אני עושה מעצמי בדיחה כל-כך גדולה,שבא לבכות.
[ליצירה]
אכן, נחמד הדבר...
רצית פידבק? קיבלת! (למרות שהרעיון ממש לא חדש. כבר 'מליון' אנשים אמרו זאת בעבר... ששש, מה אתה עושה? שוב אתה רוצה להעציב את לב הילדה?!)
תגובות