[ליצירה]
אמנם קטע קצר, אך הצלחת לתפוס אותי בפתיחה הסנטימנטלית, באזכור התיבה, שהעיסוק בה וסביבה תמיד עושה לי טוב, ובפניה האינטימית לגשם בסיום. טוב שכתבת את זה, חיכינו לקטע כזה כל כך
[ליצירה]
ואני אוהבת רק את הגשמים האלו הדוקרים, שפורעים לי את השיער החלק תמידית שלי, שמסמרטטים לי את הבגדים ומטיסים את הנשמה שלי גבוה גבוה אל אלוהים כדי שאוכל לבקש ממנו עוד (אבל שלא יהיה קר).
[ליצירה]
מקסים!!! ממש יפה!
גם אני אישה של לילה (טוב, עוד לא אישה...).
אבל גם לדעתי היה טוב יותר אם היה קטע מחבר בסוף. אולי תיאור שלך (אם את אישה של לילה..) או משהו כזה.
[ליצירה]
איזה יופי!!! מקסים, כתוב בשנינות נפלאה. כבר מהמשפט השני היה ברור לי שהלאה מכאן אני אוהב מאוד את שאר השורות, ואכן לא אכזבתי את עצמי. כל הכבוד לי!
[ליצירה]
אויייי.
ממש כאב לי.
מהרגע שבו היא אמרה שאין לה כלום חוץ מהילדה הבנתי משהו שם לא בסדר בנישאוים האלה....
מצמרר, ללא ספק.
אבל בכתיבה הזורמת הזאת, נותנת תחושה רכה כזאת, נאיבית.
עצוב ויפה.
ליתוש.
[ליצירה]
תחושה מוכרת עד מאוד.
השאלה היא אם זה רעש שסתם קורע את האוזניים או שמצליחים גם להקשיב ולגלות דברים חדשים, שאז זה יכול להיות נפלא.
(ועד כאן הגיגיי לבוקר זה).
[ליצירה]
תגובה בלי 'זה מזכיר לי'
זה יפה לראות את המציאות הזו משתקפת מבעד לעיניים של ילדה קטנה.התום שלה רק מעצים את הסלידה מעולם שכזה,נטול רגשות.
והלואי שלכולנו ישאר מעט מן התום הזה.
[ליצירה]
טל רעות- רק הבהרה קטנה.
א.זה לא ה' שיצר את הסיטואציה הזו,זאת החברה,ולכן זה משהו שניתן לשנות.ולא,אין פה מרירות כלפי ה'(לפחות לא מבחינתי).
ב.תקראי את התגובה של יאיר שגיא-אני מסכימה כמעט עם כל מילה.כל מה שאמרתי הוא שאפשר למצוא דרך להסתדר עם זה ואני מקווה שכך יהיה אצלי.
ואם הובן מדבריי שגידול ילדים הוא דבר בזוי ומדכא שרק מפריע בחיים אז ממש לא הובנתי נכון.אני פשוט חושבת שיש יותר מדרך אחת לראות את הדברים.