אז את שומעת? אני כל כך אוהבת אותו. נהדר לנו ביחד. כן, ידעתי שלגור איתו יהיה רעיון טוב. לפני שבוע אכלנו מהבשר המשובח ההוא, מאל גאוצ'ו? זוכרת? אוי, כמה שהוא אהב. בלעדיי הוא היה נתקע עם קרקרים בבית, אני אומרת לך. הוא היה מחטט לי בארונות ומוציא קרקרים. כלום הוא לא יכול לעשות לבד. בלעדיי הוא כלום. היה משוטט ברחובות מחפש מה לעשות. אני למעשה הצלתי אותו מחיי שממון. יש לו מזל שיש לו אותי. בהתחלה הוא עוד התעקש, חשב שהוא יודע מה טוב בשבילו. המצחיק הזה. ב כ ו ח גררתי אותו לפה. אבל עכשיו הוא מרוצה, נו. איך לא? כן, זה הכל אני. תמיד רציתי כמותו, אבל הם לא נתנו לי. אמרו שאני לא בוגרת מספייייק, שאני חונקת מאהבההה , שאני לא אנקה אחרייייו. אני הראיתי להם מה זה. אוה, כמה שאני הראיתי להם. קולות? איזה קולות? הוא לא נחנק, אל תהי מגוחכת. זו הצורה שבה הוא נושם. הוא עושה את זה כבר כמה ימים, ברור שאני בטוחה שככה הוא נושם. טיפוס דרמטי, נו. טיפוס דרמטי. את תגידי לי?? והוא לא מכחיל,זה צבע העור שלו. וזה בכלל לא כחול, זה שקוף. כן, העור שלו שקוף. הוא מסוג הכלבים האלו,נו. עם העור השקוף. כן, אני יודעת שהוא כלב זאב. אז אולי הוא מעורב עם כלב שקוף וזה יוצא עכשיו,לוידעת. והוא בכלל ישן עכשיו, אז אל תדברי בקול רם. ברור שהוא ישן.מה נראה לך? הוא מאוד אוהב לישון. עובדה- כבר כמה ימים שהוא לא זז... טיפוס פאסיבי, נו. טיפוס פאסיבי.