[ליצירה]
ולמה ניתן לצפות בשכך?
כשכוך וכשכוח הסערה,
אם ירצה השם ואם תרצה השמש,
לעולם, לעולם, לעולם.
לא אלמד נהיגה.
שנא' "הכביש מיועד וכו'".
אין לי קורדינציה, אינני מתבייש בכך!
ואילו יצירתך עברה כל גבול,
שלא לדבר את הקו הירוק.
בתקווה.
המילון החדש
[ליצירה]
אני חש כי לא הסברתי אותי כראוי.
או, לחלופין, לא הסברתי אותי כלל.
"המוגדר
המסודר
הישר"
מכאן משתמע, כי אין את מעוניינת בשינוי פנימי
"ולו בשביל חורף אחד
גשום במיוחד
שבו אני עולה על גדותיי."
אלא בשינוי חיצוני.
[ליצירה]
מצאתיך!
היוחאי אתה?
יוחאי אשר כתב את "ימי יהודי" ואת "אביר יעקב"?
אני כל כך שמח לראות את שמך שוב, אחרי שנתיים.
נהגת לשלוח לי בדואר את כתביך, אבל הפסקת.
[אני קורא לך בשמך הפרטי, לא מחוסר כבוד, אלא להיפך - אני חושש שמא אתה לא רוצה להחשף בשמך המלא]
אני מקווה שאתה זוכר אותי.
יאיר
פעם בפורום דתיים בתפוז
ושוב וואו.
[ליצירה]
כשלא דואגים לגיטרה
אפשר בליל אחד לצאת אל החוץ
להתחיל לפרוט על מיתרי חלודה
ולשמוע
ולהרגיש את הכאב
בהתפקקות של קריעת כל מיתר
אחד אחר שני
[בדרך כלל דווקא שלוש אחר ארבע]
כשלא דואגים לגיטרה.
תגובות