[ליצירה]
ממממ.....
היי, מישהו דיבר על יחפים?
------------------------------
(מאז יום שני, יום הטיול בשומרון וסיבוב השערים, אני עמוס במחשבות)
אוהב את האידאלים, את ההקרבה של נוחות החיים למען ארץ ישראל, גם אם לפעמים יש מעין תפיסת טרמפ על האידיאלים.
לא רואה פסול באמירה 'תראה, הנה ערבי.'
רואה פסול ופגם מוסרי בריקודי נקמה עם סכינים ונשק ובשירי נקמה (זה עושה לי בחילה ומדכא אותי)
יוני, התגובה שלך דמגוגית. ברור שאיכפת לה (ולי) מאחינו יותר מהערבים. המחאה שלה (אם הבנתי טוב) היתה נגד היחס לערבי, שאם לא היה כך, לא היה נגרע דבר מהיהודים (ולכן לא מדובר בהשוואת 'איכפתיות')
על חרבך תחיה נאמר לעשו = אדום. והאמירות עם של רוצחים וימח שמם הן לא טובות בעיני.
העובדה שהם מעשנים מגעילה אותי. מגעילה אותי. מגעילה אותי.
שיר, האומץ של הנערים להגיד כך לנהג ראוי להערצה בעיני.
'אל תשכחי שהנוער הזה חי את המוות ולכן...' - את מדברת על נהייה לא שכלית אחרי הרגשות, וזה לא טוב ונובע מחולשה.
בכל מקרה, לא ראיתי משהו לא נכון, לטעמי, ביחס לערבי, ביצירה הזו, אלא רק בתגובה עם הריקוד המגעיל.
===================================
אבל כל הדיון הזה, לפני הדיון על יצירה, הוא דיון על נקודות מוצא ביחס לערבים.
========================
וזה כתוב ממש יפה, באמת. תיאור החתונה מקסים. תיאור הנוגות שעלתה בך למראה הערבי המתייסר יפה.
[ליצירה]
[ליצירה]
---
פעם אפילו הצלחתי להיכנס לשם עם מטען בכיס.
של פלאפון.
[ליצירה]
---
התבלבלת במקום של התגובה.
כי שלום זה לא רק היי
ויאללה ביי
ומה נשמע
שלום זה גם ההיפך ממלחמה
שלום זה גם ההיפך ממלחמה.
- - -
אניבדיוק שומע את השיר הזה. עובר ליצירה שלך.
[ליצירה]
---
מאוד מאוד אהבתי.
הסיפור קולח, זורם ומרגש. נסיונות ההתחברות, ההשתתפות, השרשרת האינסופית של אנשים ואהבה.
וההסתכלות על האנשים באוטובוס ובשטיבלך, ממש הזכירה לי את עצמי.
תגובות