הקומוניסטים,
ממשיכים במצעד!
דגלי - התקווה הפועלית,
ממשיכים להתנוסס,
לעברה של השמש.
בדרכו של אוקטובר,
רגלינו ממשיכות בצַעוד;
למען לחם - חוקינו,
אש המאבק, מתחדשת!
חבל על המאמץ כבר ראינו מה ההסטוריה מוכיחה לגבי הקומוניזם... אמנם אידאל חשוב אך לא רלוונטי לחיי המעשה...
לא נורא אחי אני מציע שתיכנס לאידאלי התורה תמצא דברים נפלאים...
סתם בטח אתה כבר יודדע את כל מה שאני כותב וזה סתם חזרות בשבילך טוב אז צר לי אם שיגעתי אותך...
[ליצירה]
אחי....
חבל על המאמץ כבר ראינו מה ההסטוריה מוכיחה לגבי הקומוניזם... אמנם אידאל חשוב אך לא רלוונטי לחיי המעשה...
לא נורא אחי אני מציע שתיכנס לאידאלי התורה תמצא דברים נפלאים...
סתם בטח אתה כבר יודדע את כל מה שאני כותב וזה סתם חזרות בשבילך טוב אז צר לי אם שיגעתי אותך...
[ליצירה]
שמע, חזן ללא מניין מתפללים!
עתה, אין לי שמץ זוטא של ספק, כי הנך בור בשירה, כי הרי, כל המילים בהן השתמשתי ולא הבנת לפשרן, אלה מילים כה מוכרות ששיניתי את צורתן, לשם גיוון וחריזת השיר.
בברכה! ירושלמי
[ליצירה]
אז כך!
אני מפרסם בהרבה מאוד אתרים בארץ ובעולם, בלי להסתכל מה תהיינה התגובות.
לכן, אין לי שום עניין לפרסם דווקא באתר צורה, אלא בצורה אני מופיע במקביל להמון המון אתרים נוספים.
ומה שדווקא כאן, אני זוכה למטחי ביקורת יותר מגזענית על דעותיי, אז אין זאת אשמתי, אלא אשמת החינוך הגזעני, שלמרבה הצער, העולם שורץ בה.
[ליצירה]
לשתיים העם
לא התכוונתי לכך, שהציונות עשתה לערבים מהשהגרמנים עשו בשואה. דיברתי ר על-כך, שהקמתה של ישראל הביאה לחסול קהילות יהודיות ברוב מדינות ערב, דבר שלא הספיקו לעשות אפילו גרמנים.
[ליצירה]
לגבי קומונת שבכהון
היא לא הופכת לשום אתר סקס. פשוט, נכנסים כל מיני אנשים, וכותבים אשר עולה על דעתם. ואני כזה אדם, שאינו מסוגל למחוק הודעה, רק מפני שאיני מסכים איתה. אני הולך עם ההמונים, ואם זה מה שמעניין את ההמונים, אז שיכתבו.
[ליצירה]
הנה, על הוא דיבר!
דוד המלך, דיבר על חלקים נכבדים מהעלייה של שנות ה - 90, שבהם בכוונתי להילחם עד חורמה. אלה כלבים ומוצצי דם, שבאו הנה, כנחיל של מזיקים ונחשי - אֶרֶס, מתוך מטרה, למצוץ מיצים, מאחדים כמוני, שהצליחו להתקדם ושימים כלילות פעילים, במישור הציבורי.
בעלייה של שנות ה - 90, אני מתכוון להילחם בכל הכלים שיעמדו לרשותי. הם האויב, שאני כמו דוד המלך, לפני שלושת אלפים שנה: ארדוף אותו עד שהשיגו.
בברכת המהפכה האנטי - עולים!
תגובות