[ליצירה]
תגובתי
בס"ד
אינשאללה
שלום עליך!
משמים ממש. התחברתי לניסוח, למרות שמספר מילים וצירופי מילים לא הובנו לי, עד כדי התחברות לגיבורה.
הפתעה גדולה היתה הפסקה הנוראית. הרבה ביקורת הרבה כאב יש לי על כולם.. אולי פחות על הבעל.. :)
הערות לפי רצון לקרוא, אפשר לדלג מבחינתי:
א. הרווחים, בטח שמת לב..
ב. זהו, נראה לי.
בהצלחה אמן!
[ליצירה]
שלום עליך
ובכן שב אלינו הסופר, אך בשינוי אדרת- כמשורר.
ציפתי להפקת המרגליות של איש תמים, בצורת סיפורים
אך, גם השירה, אינה- אלה מופלאה.
נדמה כי איש אשכולות אתה,
והכיתבה היא בנשמתך.
תמיד מרגיש לי, כי
כתיבתך משובחת, שייכת לדור קודם..
גזו שלא מביישת את שלום עליכם.
שלום עליך.
[ליצירה]
קודם כל:צווחת התרגשות והפתעה. איזה כיף לראות את קשישי האתר מפציעים מדי פעם - והשבוע זכינו לביקור של כמה אורחים חשובים....
ולעניין: סיפור חמוד כהרגלך. אבל אתה מסוגל ליותר. הקטע של הויכוח מתוק לחלוטין, אבל הסיום הוא די בנאלי וצפוי.
[ליצירה]
ניצן, ילד - זה בכלל סיפור לפורים.
אפרים הוא 'משקל נגד' להמן, שחשב שלשלוח יד במרדכי לבדו זה מעט מדי ועלוב מדי.
אז הוא הפיל פור (כמו שנסיעה בטנדר של אפרים היא הימור)
והשיג את הכלים מהבן של ציון (טבעת אחשוורוש, יורשו של כורש, שאישר את בניית ציון מחדש)
ובנה חנוכיית עץ, גבוהה חמישים אמה (אין צורך בסוגריים)
והיה בטוח שהכל בסדר ('למי יחפוץ המלך')
עד שנעשה הנס...
ופניו חפו ופויחו, והוא ובניו נעלמו אל השקיעה, וכל הממלכה בערה, וליהודים היתה אורה.
וההצלה באה מזוגתו של המלך, והתכשיט שעבר מהמבעיר, ובאמת מה רע בחנוכיה של כוסיות ערק?
זה נקרא פרסום הנס!
פורים שמח!
[ליצירה]
למה "מדבר יבש"? כי כל מה שאין בו רמיזות מיניות ו/או שמאלניות, לא נחשב בעיניך? או שמא בגלל שאת בטוחה שכל יוצר בינוני, שאין לו הרבה מה למכור- ראוי לו שיתפרסם אם הוא רק ניבל את פיו כראוי? מהציטוט שהבאת מיצירתך, לא נראה שיש חומר אמיתי, שישנה אמירה מקורית או אמירה בכלל. סתם גיבוב של חצאי סיסמאות עם תבלין מר כלענה, של מיניות. אז מי כאן "מדבר יבש"?
ועוד מילה ליוצרת- אם את באמת רוצה להיות גדולה, נסי ליצור מבלי ליפול לקלישאות. משפטים כמו "עיניך כעיני חתול המלקק בתאווה את שפתיו, מביטות בי בערמה, ואני עומדת מולך חשופה ומבולבלת" נטחנו עד דק בהמון יצירות אחרות. נסי לתאר את החויה מנקודת מבט שונה, מקורית, אמיתית, רק שלך. בהצלחה.